פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר שינה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו חדר שינה (הורים). למיטה אני מבין שאין אחריות אבל למיזרון יש ל-10 שנים ויש לי את החשבונית המקורית מערוץ הקניות פניתי לערוץ ושם הפנו אותי לחברה ובחברה הפנו אותי חזרה לערוץ וכ"ו המיזרון בלוי כאילו עברו עליו 100 שנה הקפיצים בחוץ ומה לא.בקיצור הכניסו אותי למעגל שלא ניתן לצאת מימנו בסוף צדיק אחד של החברה אמר תביא את המיזרון לחברה שזה ברמלה ניבדוק את המיזרון ובמידה וצריך נטפל????? תמוהה לא כי אתם לחברה הגדולה יקירי יש בעיה לתת שירות אז האזרח הפשות צריך להיגרר עם מיזרון מאשקלון לרמלה כדי שאיזה מדען שלכם יגיד שיש בעיה אז בבקשה לא מדובר באיזה משהוא שמצריך הרבה בסך הכול צומת לב לאיש הקטן נ.ב באותו ערב סגרתי עיסקה עם ערוץ הקניות ויום למחרת פוצצתי את העיסקה בגלל השרות
עוגמת נפש סוג הנזק :
להגיע לבית הלקוח ליבדוק לאשר/לא לאשר ובמידה וצריך פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
(נשלחה תגובה ביום 11.12.05 שטרם הוקלדה)
מר קבלה רכש ביום 04.02.01 חדר שינה אלפא.
ביום 02.08.05 הלקוח התלונן על בעיה בקפיצי המזרון, לכן הופנה לנותן האחריות.
נמסר ללקוח כי עליו להגיע ולמסור את המזרון באופן עצמאי, מאחר ורק בשנת האחריות הראשונה הספק מגיע לבית הלקוח.
תגובה:
הלקוח יוכל לקבל שירות, אך עליו למסור את המזרון באופן עצמאי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה