פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצררים פגומים נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי סט צלחות וסירים שחלקם הגיעו שבורים 10 צלחות מנה ראשונה ו6 צלחות מרק שבור אמרו לי שישלחו לי הצהרה כדי שאני ימלה הגיע לאחר כ10 ימים שלחתי את ההצהרה בפקס ב 08/10/07 לאחר כ10 ימים הגיע רק 10 צלחות מנה ראשונה שמיתוכם 1שבורה התקשרתי שוב פעם הודעתי להם שלא הגיע 6 צלחות מרק ו1 שבור אמרו שישלחו שוב פעם הצהרה ותישלח הצהרה נוספת ב-17/10 שלחתי שוב פעם פקס חכיתי עד היום 22/10 ולא יצרו קשר ולא הגיע כלום היתקשרתי ענתה בחורה ושמה הדר יחס מזלזל תשובות לא מובנות אמרה ששלחתה הצהרה לא נכונה היתלוננתה על צלחת מנה ראשונה שבורה ושלחתה הצהרה על מנה עיקרית הסברתי לה שמה שהיה שבור מהתחלה לא הישתנה לא הודיעו לי שההצהרה השניה במיספר לא נכונה ולא קיבלה את השינוי בטלפון אמרה שנישלח לך עוד הצהרה ותישלח בחזרה סחבת וחוסר עניין וטירטור ושם לא טוב לערוץ הקניות וזמן טלפוני מיותר ופקסים מיותרים ועדיין לא קיבלתי את המוצרים התקינים למרות ששילמתי ממיטב כספי אני מבקש ליפתור את הבעיה ללא סחבת מיותרת ויחס מזלזל מנותנות השרות זה לא נעים לבקש שרות
עוגמת נפש נזק כספי וזילזול סוג הנזק :
לקבל מוצרים תקינים ומהר ללא פקסים מיותרים וביזבוז זמן פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר שוקרון רכש סט סירים, סכו"ם ומערכת פורצלן.
הלקוח התלונן כי חסרים חלקים ולכן התבקש למלא הצהרת לקוח בהתאם לנהלי החברה.
מר שוקרון לא מילא את ההצהרה כראוי ולכן נאלץ לשלוח בשנית.
לאחר שהתקבלה הצהרה חתומה נשלחו לביתו של מר שוקרון החלקים החסרים.
תגובה:
החלקים החסרים נשלחו לביתו של הלקוח בתאריך 29.10.07 באמצעות דואר שליחים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה