פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת המוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי מוריה בתאריך 26/11/07 ביצעתי הזמנה למוצר G.P.S לאחר שיחה עם הטלפנית בקשתי לאסוף את המוצר בעצמי אך הטלפנית אמרה שאין בחנות אלא רק במחסן והמוצר יגיע עם שליח עד יום ראשון כי אני זקוק למכשיר בדחיפות (רק לציין שהזמן המקסימלי להגעת המוצר הוא 7 ימי עסקים ) לצערי עדיין לא הגיע המוצר ועבודתי נפגעה עקב כך וכל הזמן הזה אני מתקשר לשרות הלקוחות ופשוט אין להם תשובות התשובה היחידה שקיבלתי היא "תבדוק בדואר מה קורה עם המוצר שלך" סליחה!!! אני צריך לבדוק מה עם המוצר שלי הרי אני כבר צריך לקבל אותו ממש נפגעתי מאופן הטיפול בי.
עלבון סוג הנזק :
אספקת המוצר במיידית + פיצוי הולם פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת שאממא רכשה ביום 26.11.07 מכשיר GPS, הזמנה מס' 5668816.
ההזמנה יצאה לחלוקה בתאריך 29.11.07 עם דואר שליחים.
הלקוחה התלוננה כי המוצר טרם סופק ועל כן העברנו את התלונה לפניות הציבור של הדואר לבדיקת פשר העיכוב.
ההזמנה יצאה היום לחלוקה לבית הלקוחה.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
המוצר יצא היום לחלוקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה