פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאחריות , אי מתן שירות , שימוש לא חוקי בכרטיס אשראי, אי מת פיצוי נושא התלונה:
בן דוד דודי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' יהושע בן נון 410/22 קרית ארבע מיקוד 90100 כתובת:
תיאור הבעיה:
4/12/2005
עבור מחלקת
שירות לקוחות ערוץ הקניות.

הנדון : שירות גרוע , אי-לקיחת אחריות תוך כדי מתן אשליות

בתאריך 20/10/2005 רכשתי מיני-בר מתוצרת אקווה בר + מסנן תלת שלבי הכולל ברז לשטיפת ירקות בעקבות פרסום בערוץ וכל העסקה במחיר של 990 ₪
בתוך השיחה עם נציג המכירות הוספתי לעסקה צמד שמיכות פוך זוגיות במחיר 299 ₪
נקבע גם כי שירותי המשלוח וההתקנה ינתנו בתשלום נוסף של 279 ₪ והשירות ינתן עד 14 ימי עבודה,
עד כאן הסכמתי ושמחתי על העסקה החדשה והמשתלמת מבחינתי !

חלפו להם 14 ימי עבודה , לא קיבלתי המוצר , התקשרתי עם שירות הלקוחות ביוזמתי והודיעו לי כי המשלוח יתעקב עד ל 25 ימי עבודה מפני ביקוש רב למוצר !!!
החמצתי פנים אך.... חיכיתי בסבלנות, שילמתי בתשלום אחד את כל הסכום ע"פ פירוט כרטיס האשראי ב- 21/10/2005 (אתם את שלכם קיבלתם) ושיהיה בהצלחה באמת .
אך אותי השארתם ללא המוצר להמשיך ולחכות לאחר אותם 14 יום ואף ללא טלפון מצדכם המסביר על העיקוב, לאחר פנייתי הנכם מודיעים לי על איחור בהספקה של 11 ימי עבודה נוספים – לא זו העסקה שילמתי עבורה 1568 ₪ בתשלום אחד ומיד !!!

כעסתי אך.... שתקתי , חיכיתי וייחלתי מאוד למוצר החדש שרכשתי , עברו חלפו להם 25 ימי העבודה והמוצר איננו , אך הפעם תלונותיי הקודמות כן הועילו ויצרתם קשר בסמוך לסוף תקופת ההמתנה והשארתם הודעה לבני משפחתי "אל דאגה נכון שחולף זמן ההספקה אך בגלל כמה קשיים לוגיסטיים שירות ההספקה וההתקנה יהיו אצלי רק בסוף שבוע הבא" דהיינו עוד שבוע נוסף על ה- 25 יום !!!
צרחתי זעפתי אך.... חיכיתי , כי איני רוצה עוד לסחוב את בקבוקי השתייה לקומה רביעית בה אני גר ואיני רוצה עוד להמתין לרתיחת המים בקומקום לנקות אבנית וכו' וכו' ולכן הסבלנות שלי החזיקה עוד מעט זמן ואפילו שהאישה לחצה והפצירה על סלחנותי , עברו להם עוד כמכה וכמה ימים נוספים וממחלקת השירות לא שמענו והמוצר והמתקין לא הגיעו אך פירוט חשבון הויזה שלי הגיע ובגדול !!! גם החיוב הזריז והמלא שלי
וגם חיובים נוספים בכרטיס האשראי שלי של 139 ₪ לחשבון ערוץ הקניות
ועוד 1290 ₪ לחשבון הערוץ
ועוד 159 ₪ לחשבון
ועוד 354 ₪ לחשבונכם (אולי טעיתי בדיוק הספרות) אך החיובים הנוספים הצטברו לערך של 1800 ומשהו ₪ .
לא הצלחתם לעמוד במילתכם על עסקה אחת ומכאן בטוח שלא אעשה עסקה נוספת והוספתם לי ארבע כאלה ??? אתם פשוט לא רציניים כמו שהנכם מציגים עצמכם בערוץ , גם לאחר פניות רבות אלכם לא חזרתם אלי טלפונית פרט לפעם אחת ע"א בקשות חוזרות ונשנות שלי לשירות הלקוחות , ביקשתי לדבר עם מנהל מחלקת שירות כי עם העובדים הזוטרים נכשלתי פעם אחר פעם לקבלת שירות ראוי.
אכזבתם אותי, אילצתם אותי להתעמת עם בני משפחתי , שוב ארגזי שתייה לקומה רביעית ושוב המתנה למים שירתחו ושוב טלפונים רבים ללא מענה המנסה לקחת אחריות לשירות הלקוי !!!
אני מרגיש שאתם מתחמקים מאחריות וכמו שאמרו לי היום בשירות הלקוחות "נתקשר לספק ונבדוק" , אני התקשרתי אליכם , אתם שכנעתם אותי לקנות את המוצר, ואני מצפה שאתם אלו שתעמדו במתן השירות.
אנא עשו חושבים לרגע והגידו מה לדעתכם קרה פה , אני משאיר לשיקולכם מתן פיצוי נוסף אלא אם אתם רואים עצמכם זכים משירות לקוי .
הערה: עצם כתיבת מכתב זה ושליחתו בפקס חוסר היכולת לדבר עם מנהל כלשהו ולסגור עניינים במחלקת השירות מיידית מראה על בריחה מהתמודדות במקרים נוספים דומים מה שמפחית מערככם כחברת מכירות ענק !
מצפה לתגובה מהירה הולמת ומפצה
דודי בן דוד , 052-3387683 , רח' יהושע בן נון, 410/22 מיקוד 90100 קרית ארבע
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את מה שרכשתי ופיצוי הולם !!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
(קיבלתם מענה לתלונה זו ביום 09.01.06)
המוצר סופק ביום 30.12.06 וכפיצוי הלקוח קיבל מוצר יקר יותר- מיני דיגיטל.
המוצר סופק לכתובת בירשולים והלקוח התקין עצמאית ועל כן זוכה על דמי המשלוח בסך 279 ש"ח.
תגובה:
הלקוח קיבל פיצוי- מוצר משודרג וזיכוי על דמי ההובלה ששילם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה