פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת סחורה וחיוב עבורה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי דרך ערוץ הקניות -ערוץ 21 חדר שינה,לאחר שיחות רבות עם גורמים שונים בחברה שלא ידעו להגיד לי מתי תסופק לי הסחורה (מתי בעצם יהיה להם מתשלם להוציא הובלה לאילת) ביטלתי את העסקה ב-14.11.05/קיבלתי מסמך שמאשר את הביטול,לאחר כשבוע וחצי התקשר אלי הספק ע"מ לתאם מועד התקנה חדש-הודעתי לו שביטלתי כבר את ההזמנה,להפתעתי בחשבון ויזה שלי ב-2.12.05 חוייבתי בגין חדר השינה שלא קיבלתי וביטלתי,פניתי לערוץ הקניות שהבטיחו לי שאחראי יחזור אלי--ולא חזר (שזה השירות הרגיל שלהם.) ופניתי לויזה -חברת ויזה עדיין לא קיבלה את הביטול למרות שבתאריך הביטול נציגה של ויזה יצרה שיחת ועידה עם ערוץ הקניות שהבטיחו שתוך 14 יום העסקה מבוטלת,חשבתי לתומי שערוץ הקניות הינו ערוץ בטוח ושיש "אבא"-עם מיל לדבר-אבל מסתבר שטעיתי-השירות שלהם נורא ואיום.אני מתכוונת לתבוע אותםך
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
(תגובה זו נשלחה אליכם ביום 11.12.05 ומשום מה לא הוקלדה)
הגב' דהן זוכתה ביום 13.12.05 מאחר וביקשה לבטל את הזמנתה.
אנו מתנצלים על העיכוב באספקה ומצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
הלקוחה זוכתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה