פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים משומשים ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-03.01.10 הזמנתי מוצר מערוץ הקניות בשווי של כ-1000 ש"ח. וכמו שהתחייבו, שבוע לאחר מכן הגיע המוצר לביתי עם שירות המשלוחים של הדואר. המוצר היה ארוז כיאות וחיכה לסופו של אותו יום על מנת שאתפנה אליו. כאשר פתחתי את המוצר (מוצר להרכבה עצמית) ראיתי בתור התחלה שעל מוטות המתכת של המכשיר חריצים שחורים היכן שהורכבו בעבר, הפלסטיקים המייצבים על הרצפה משופשים, הכסא עור משופשף וקרוב ועל כל לוח הבקרה שריטות, כל זאת כאשר המוצר נראה ארוז. הבנתי מיד שמדובר במוצר שהוחזר ונארז מחדש בחברה. בהבנה, התקשרתי למוקד הערוץ בחברה, הסברתי את הבעיה ונציגה אמרה לי שלא משנה מה הפגם ההחלפה היא תוך 7 ימי עסקים עם שירות השליחים של הדואר אבל היא תשתדל מאוד. חזרתי לחברה יום למחרת (היה תחילת השבוע) וביקשתי לזרז את זה. המוצר שגדלו כמטר וחצי על מטר וחצי יושב לי באמצע הסלון כאשר הוא אמור להיות כבר בביתו של חברי הטוב כמתנת יום הולדת. לאחר שהסברתי את מצוקתי דיברתי עם נציגה ושמה בתיה שאמרה לי שהיא לא יכולה להתחייב לזמן שזה יגיע אך היא יכולה להגיד לי שביום רביעי המוצר יצא לרשות הדואר מהמחסנים וביום חמישי אני אוכל לקבל את מספר החבילה ולזרז את ההגעה אלי דרך הדואר. התקשרתי ביום שישי לקבל את מספר החבילה, הנציגה ענתה לי שלמרות מה שנאמר לי המוצר לא יצא עדיין וכנראה מדובר בטעות אנוש, והמוצר יגיע אלי בשבוע הקרוב (כשדיברנו היה כבר סוף השבוע). אין אפשרות לדבר עם אף אחד נוסף על מנת שינסה להפעיל שיקול דעת גם במקרים כאלה ולפנות הלאה התבקשתי בכתב. זו הפעם השנייה שהחברה מפרה את התחייבויותיה, והראשונה היא התחייבותה (במענה הקולי) שכל מוצר נבדק לפני שהוא יוצא ללקוח!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה