פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
דדון מירב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שד' ירושלים 49 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר התקשרתי לערוץ הקניות ורכשתי סלון דגם אסטוריה בתאריך 27/1 קבלתי את הסלון ולתדהמתי גיליתי המון פגמים בסלון היו קרעים בין העור
"האמיתי "לעור השני לאורך כל הסלון בפנים היו קרעים פניתי לערוץ הקניות והם הפנו אותי לחברת הום דקור פניתי לחברה ושוחחתי עם בחורה בשם אתי העלתי בפניה את הבעיה והיא הציעה לי לשדרג את הסלון לסלון יותר טוב ואיכותי בתוספת של 1500 ש"ח הסכמתי לשדרג בתנאי שלא יגבו ממני שוב הובלה מכיוון שהסלון מוחזר עקב כך שהוא פגום ולא נכל סיבה אחרת.
בתאריך 30/3 קבלתי את הסלון ושוב נגלה מחזה דומה למראה עיני רק שהפעם זה היה קרוע ופגום בצורה משמעותית פניתי לערוץ הקניות והם הפנו אותי שוב להום דקור שוב פניתי להום דקור ומשם התחילה הסחבת כתבתי מכתבים שלחתי פקסים ולאחר טרטור התקשרו אליי מהום דקור ואמרו שיחזירו לי את הכסף ויקחו את הסלון בתנאי שאני אשלם על ההובלה.
ואני שואלת כל אדם בר דעת האם אני אמורה לשלם 500 ש"ח עבור הובלת סלון פגום וקרוע מביתי אני לא הייתי מבטלת את העסקה לולא הסלון היה תקין.
פניתי לערוץ הקניות בבקשה שלא לחייב אותי בדמי הובלה וכמובן שכל יום אומרים שיחזרו שיטפלו שידברו וכלום שרות הלקוחות שלהם גרוע ביותר הזילוזול באנשים הוא פשוט מחריד הם מנסים לייאש את הלקוחות אני פשוט מזועזעת מהיחס המשפיל.
עד להיום לא קבלתי שום תשובה ואני לא מוכנה לשלם על הובלה לחינם
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה