|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי סלון בסך 5500 והגיע אלי קרוע וכולו שבור לאחר כיום מאספקת המוצר התקשרתי לחברה ושלחו לי מישהו שצילם ותיקן לא היו מוכנים להחליף כל הסלון היה שבור לאחר כשבוע עוד הפעם הסלון שבור התקשרתי לחברה אמרו לי שאין סלון שיפצו אותי ביקשתי החלפה ולא מוכנים קניתי את המוצר דרך ערוץ הקניות גם לערוץ הקניות התקשרתי ואמרו שיטפלו וכלום מבקשת להחליף לי את הסלון לציין לאחר שהזמנתי קיבלתי רק לאחר כחודש מיום ההזמנה בגלל שהסלון היה פגום בסוף קיבלתי לחג את הסלון קרוע פגום הכל
|
או החזרת כסף או סלון חדש לציין שקניתי מערוץ הקניות מיטות מזרון טלויזיה אבל זאת תהיה פעם אחרונה שקונה מערוץ הקניות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|