פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה שבעקבותיו רכשתי מכשיר לא מתאים לצרכי נושא התלונה:
עובדיה הרצל שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010, רכשתי מכשיר טלוויזיה מדגם Sony 32BX205 LCD, לאחר פרסום המכשיר בערוץ הקניות, שהוא בעל יציאת USB, בסכום של 2454 שקלים (בשלושה תשלומים) ובמקביל שילמתי 149 דמי הובלה (בשני תשלומים). יצויין שבעת הפרסום אמר המפרסם שהמכשיר עם יציאת USB אך לא הדגיש את העובדה החשובה שלא ניתן לראות סרטים דרך החיבור אלא רק תמונות ומוסיקה.
בעת ההתקנה הסתבר לי שלא ניתן לראות סרטים בעזרת יציאת ה USB.
כעבור 13 ימים מקבלת המכשיר, פניתי לערוץ בבקשה להחזיר את המכשיר, בשיחת הטלפון לשירות הלקוחות, קיבלתי את הסכמתכם להחזרת המכשיר, אך התבקשתי לבדוק עם ספק המכשיר, האם ההבחנה שלי נכונה ושבאמת לא ניתן לצפות בסרטים דרך יציאת ה USB.
ספק הטלוויזיה אישר את המצב כי לא ניתן לצפות בסרטים אלא רק ניתן להאזין לקבצי מוסיקה ולראות תמונות.
ביום שלמחרת, פניתי שוב לערוץ וביקשתי להחזיר את המכשיר. סוכם שספק הטלוויזיה ייצור איתי קשר, כדי לבוא ולקחת את הטלוויזיה.
כעבור מספר ימים, כאשר ראיתי שספק הטלוויזיה לא יוצר קשר איתי כמובטח, פניתי ביוזמתי אליו, בשיחת הטלפון הספק הודיע לי, שאינני יכול להחזיר את המכשיר, כיוון שהוא אצלי הרבה זמן.
פניתי חזרה לשרות הלקוחות של ערוץ הקניות, אשר הרגיעו אותי שספק הטלוויזיה ייצור איתי קשר ויבוא לקחת את המכשיר.
כאשר גם זה לא קרה, פניתי מספר פעמים נוסף לשרות הלקוחות של ערוץ הקניות, אשר בכל פעם הרגיעו אותי שספק הטלוויזיה ייצור איתי קשר ויבוא לקחת את המכשיר.
כאשר ראיתי ששום דבר לא קורה, פניתי שוב לספק הטלוויזיה, כדי לקבל את כספי בחזרה, אך ללא הועיל ולאחר מספר שיחות טלפון שכנע אותי הספק, להחליף את הטלוויזיה שסופקה לי (ללא יכולת הצפייה בסרטים), לטלוויזיה באיכות טובה פחות מסוג Sharp.
את החלטה זו לקחתי בחוסר רצון מוחלט אך מלפנים משורת הדין החלטתי לסיים את הפרשה, גם כשאני פחות מרוצה.
סוכם שמשירות הלקוחות של הספק יפנו אלי ויתאמו מועד להחלפת הטלוויזיה.
לצערי את כל הטלפונים, ביטול הזמן שלי ועוגמת הנפש שנגרמה לי במהלך התהליך, עשיתי בעצמי ללא התערבותכם וללא טיפול נאות, הוגן ואכפתי מצד עורץ הקניות. העיקר שאת מלא הכסף ידעו לגבות.
פעמיים יצרו איתי קשר מספק הטלוויזיה והודיעו לי שהם בדרך לספק לי את הטלוויזיה, ללא הודעה מוקדמת ו/או תיאום איתי, כאשר אני ואשתי נמצאים בעבודה ולכן ההחלפה לא בוצעה.
לאחר שעבר כחודש מהסיכום שלי עם ספק הטלוויזיה והטלוויזיה לא הוחלפה, החלטתי שאינני מעוניין בהחלפת הטלוויזיה. החשש שלי נובע מהעובדה שקיבלתי שירות ויחס כל כך גרוע מספק הטלוויזיה, במקביל ערוץ הקניות נעלמו מייד כשהתחילה הבעיה עם הספק, השאלות שאני נאלץ לשאול את עצמי הן, מה יקרה אם הטלוויזיה תתקלקל? מי ייתן לי שרות?
לאחר שעברתי את מסלול המכשולים המורכב והארוך, ציפיתי מערוץ הקניות, שיכבד את עצמו ויעמוד בהבטחתו וישיב לי את כספי בחזרה ובמלואו, ומבחינתי הטלוויזיה ממתינה למעלה מארבעה חודשים שיבואו לקחת אותה וכל נזק שנגרם לה בתקופה זו אינה באחריותי.
לאחר מספר רב של פקסים והתכתבויות עקרות מול ערוץ הקניות קיבלתי את תגובת ערוץ הקניות שהם דוחים את טענותי מכל וכל ואף הזהירו אותי שבמידה ואפנה לערכה משפטית הם יטבעו ממני את עלויות הוצאות המשפט.
ההתנהלות הזו פשוט לא מקובלת עלי ואני חושב שהזמן הרב שביבזתי על הנושא, עוגמת הנפש שנגרמה לי וההנתהלות מול חברה שמכבדת את עצמה לא ראויה.

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה