ביטול עיסקה והחזר כספי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ערוץ הקניות בטלויזיה |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי באמצעות הטלפון מוצר.מאחר ושילמתי בהמחאה, נאמר לי שעליי להמתין כשבועיים עד לפירעון ההמחאה, למרות ששלחתי המחאהת מזומן.
ב-24 לאפריל גבו את הסכום מחשבוני.שבועיים לאחר פירעון ההמחאה פניתי לערוץ הקניות ושאלתי מדוע לא סופק המוצר?? תשובתם היתה, שקניתי נישלחה ואמורה להגיע כל יום. מאז ועד ל-17/5/11 פניתי אליהם באמצעות הדואר האלקטרוני וגם טלפונית, על מנת שיבטלו את העיסקה. ב-17/5/11 התקשרו אלי מבית הדואר והודיעו לי שהמוצר הגיע. ביקשתי להחזירו לשולח היות ולא התייחסו לפניותיי עד לתאריך זה.
מאז ועד היום פניתי אליהם טלפונית לברר מה עלה בגורל ההחזר, ותשובתם כמו תמיד--בדרך אלייך. עד היום לא הגיע אליי ההחזר.
מחלקת הלקוחות לא היתה מעוניינת להשיב לי וגם לא לשוחח איתי.
כפי שהינכם רואים, עברו חודשיים מאז הקנייה.
תודה מראש עבור טיפולכם
שולה מזרחי
|
|
|
|
|