|
|
|
|
|
|
אי עמידה באספקת מוצר |
נושא התלונה: |
קליגר בת שבע |
שם/כינוי: |
יום חמישי 07 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין ביצענו הזמנה מערוץ הקניות לאחר שיום קודם הפקדנו במזומן את סכום העיסקה.מדובר במזרון ובבסיס מיטה.זמן האספקה הוא 14 ימי עסקים לפי הבטחת פקידת ההזמנות.עד לסוף אותו חודש ההזמנה לא הגיע.לאחר שיחה טלפונית עם ערוץ הקניות התברר שהמיטה כלל לא מוכנה,לכן ניצלנו את ההזדמנות והחלפנו גוון.ושוב הובטח לי 14 ימי עבודה.היום אנחנו בסוף חודש והמיטה לא הגיע.במשך כ10 ימים אנחנו מנהלים שיחות טלפוניות עם ערוץ הקניות והספק של המוצר ואף אחד מהם לא מסוגל למסור לנו מתי נקבל את המיטה.השיא היה שבוע שעבר שקיבלנו טלפון שהמוצר יסופק בתחילת השבוע וגם הבטחה זו לא התקימה.כמו כן שיחה שניהלנו אתמול עם ערוץ הקניות לבירור זמן האספקה לא זכתה למענה מצידם עד רגע זה למרות הבטחתם שהם חוזרים אלינו.תודה דרור
|
בריאותי |
סוג הנזק : |
אספקה מידית תוך פיצויי כספי שמגיע לנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|