פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום, שונה מהתמונה שהוצעה באתר, קטן בכ- 10 ס"מ בכל אחד מהמושבים (באורך) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,
רכשתי דרך ערוץ הקניות באינטרנט מע' ישיבה בעלות של 1999 ש"ח + 349 ש"ח הובלה. נציגה של אלקול GETIT (כנראה מתווך ביניים בין המשווק לע. הקניות) התקשרה לבצע שידרוג ולאחר הבטחה שלה במייל (ששמור אצלי) לתוספת של 490 ש"ח אקבל עור איכותי יותר, רגלים מניקל, ספוג איכותי יותר, אחריות לשנתיים ועוד ועוד....
המוצר הגיע יום לפני ערב ראש השנה ז"א 27.9 ומאז מתחילה מסכת היסורים להשיב את המוצר לספק.
המוצר נמסר לקטין - בני בן ה - 15, שלא חתם למוביל על קבלת המוצר ולא בדק את המוצר, המושב של התלת הגיע עם קרב בגבו, אכזבה גדולה בהבדל בין מה שתואר למה שהתקבל (המערכת קטנה מאוד ומתאימה לבתים של רווקים - לפי שיחתי עם המשווק זה היה יעודו של הסלון מלכתכילה - לסטודנטים)
הוא טוען (למרות שלא מצויין שום דבר דומה באתר) שאחוייב ב 5% מעלות המוצר, ושאשלם שוב למוביל על המוצר חזרה (למרות שהובטח לי שלא אשלם כלום וגם על ההובלה הראשונה אזוכה- מחב' אלקול GETIT).
שאלתי, האם אוכל לבטל את העסקה בחב' האשראי שלי?
והאם אוכל לדרוש מהם פיצוי כל שהוא נוסף על התשלומים ששלמתי?
אודה מראש על תגובתכם.
החזר כספי ו סוג הנזק :
החזר כספי של כל התשלומים ששולמו - כולל ה"שדרוג" (לכאורה) וההובלה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה