פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה גובה כסף עבור השתתפות במועדון חברים שאיני רוצה להיות שותף בו. נושא התלונה:
קלמר יהושוע שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
טלפון 1599505010 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני אדם מבוגר, בן 73, מתגורר לבדי באילת ובעל הכנסה מוגבלת. אני נעזר במקל הליכה ולכן אני נעדיף להזמין מוצרים שונים טלפונית במידת האפשר.
בתחילת אוגוסט האחרון רכשתי סיר לחץ מהמגזין "BEST TV". המוצר סופק. לאחר מספר ימים בחרתי להחזיר את הסיר. שלחתי להם את הסיר. בשיחה טלפונית וידאתי כי הסיר הגיע אליהם ואכן לא חויבתי עבור הסיר.
באותה שיחה, הציעה לי נציגת החברה שותפות במועדון הלקוחות של המגזין תמורת סכום של 948 ש"ח ב-12 תשלומים. סירבתי!!!!!
בתשלום הבא של ויזה, הבחנתי כי נגבה ממני סכום של 79 ש"ח (12 תשלומים...) למרות שסירבתי. התקשרתי לנציגת החברה אשר הבטיחה לי שמדובר בטעות והעניין יטופל. עד היום טרם טופל העניין והתשלומים ממשיכים להיגבות. ניסיתי לשוחח גם עם חברת ויזה. נציגת ויזה ניסתה ליזום שיחת ועידה עם החברה אך הם לא היו זמינים. איני יודע לאן לפנות או כיצד לקבל את כספי בחזרה. מדובר בפארסה נוראית שכן אין נגבה ממני כסף עבור מוצר, אלא עבור שירות שאיני מעוניין בו ואיני מקבל בפועל!!!!
קשה לי לטפל בעניין בעצמי ולכן נעזר אני בנכדיי לכתיבת תלונה זו.
אנא עיזרו לי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
אין מדובר ברכישה מערוץ הקניות.
מר קלמר אמנם לקוח של הערוץ אך לא ביצע בחודש אוגוסט הזמנה של סיר והצטרפות למועדון לקוחות.
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה