פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר במועד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
התנהלות כושלת של השווק


בתאריך 2 אוקטובר 2011 ביצעתי רכישה בערוץ הקניות באינטרנט. מס הזמנה 271639. מועד האספקה הנקוב היה שבעה ימים.
בכוונתי היה להגיש הרכישה כמתנה ל"סוכות" (לקראת ה-13 באוק' 11).

הרכישה נמסרה לידי על ידי שליח בתאריך 31/10/2011.

להלן השתלשלות העניינים:
לאחר 10 ימים מיום הקניה, משנוכחתי שהזמנתי אינה מגיעה,שלחתי אי-מייל ראשון לערוץ הקניות לברר ולהתריע כי טרם קיבלתי המוצר. נותרתי ללא תגובה, ועם עגמת נפש גדולה.
שלחתי אי-מייל נוסף למוקד. ללא תגובה כמובן גם הוא. למה שיתייחסו ללקוח, הנייר הרי סובל הכל.
משנמאס לי לשלוח אי-מיילים ולא לקבל התייחסות כלשהי דיברתי בתאריך 23 אוק' 2011 עם סמדר במוקד שרות לקוחות ,שאמרה לי כי הבדיקה תארך 48 שעות וכי תחזור אלי. באשר לאי-מיילים שנותרו ללא תגובה התייחסותה ה"עניינית" היתה שלערוץ לוקח 14 יום !!!!!????? לענות לפונה. האומנם!?.
בתאריך 25 אוק' – 23 ימים לאחר הקנייה ומשלא נעניתי פעם נוספת , התקשרתי שוב לערוץ לשרות לקוחות ודיברתי עם שירה שהודיעה לי כי הבדיקה בכלל לוקחת 72 שעות ולא 48 .לא קיבלתי גם הפעם תשובה כלשהי.
כאמור המוצר הגיע אלי רק ב-31 אוק' 2011 – 29 יום לאחר הקנייה.
יש להזהיר צרכנים מפני קנייה בערוץ הקניות. צפויה להם עגמת נפש בזבוז זמן ולעיתים גם נזק כספי.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה