פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק השיחה בפנים, שרות גרוע ואי עמידה בהתחייבות. לא לקנות מהם אף פעם!!d נושא התלונה:
שבתאי לירון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ספה נפתחת מערוץ הקניות בתאריך 7/1/11, כשזמן האספקה הינו 21 ימי עסקים, שילמתי בכ"א 1400 שקלים ב 4 תשלומים. כמובן שבאותו יום התשלום הראשון כבר ירד מחשבון האשראי. בתאריך 26.1 התקשרתי לערוץ הקניות כדי לבדוק שלא יווצרו בעיות עם המוצר כי לרגל אירוע במשפחה חשוב היה לי שהמוצר יגיע בזמן, לאחר שהיו עומסים בקו אכן חזרו אלי בשעות הערב להודעה שהשארתי והסברתי לנציגה שתעדכן אותי אם תהיה בעיה כלשהי במשלוח כדי שאוכל להתארגן לאורחים מחברה אחרת, הנציגה טענה בהתחלה כי זמן האספקה הינו 45 ימים ולאחר בדיקה של כ 10 דקות על הקו, חזרה והתנצלה כי אכן זמן האספקה 21 ימים, ושלא יהיו שום עיכובים ושיש לחכות עד ה- 5.12 שזהו יום האחרון לזמן האספקה שהתחייבו אלי, ביקשתי ממנה שבמידה ויווצרו בעיות שיחזרו אלי והיא טענה שהם לא עושים דברים כאלה ויש להתקשר אליהם שוב ב 1.12 כדי לוודא שלא תהיה בעיה. אכן התקשרתי ב1.12, שוב השארתי הודעה שיחזרו אלי אבל משום מה הם חזרו לבן זוג שלי וכשהוא הסביר להם שעליהם לחזור אלי, הם טענו שהם לא יכולים להוציא שיחה נוספת וניתקו. אז שוב התקשרתי ביום למחרת ושוב השארתי הודעה והפעם לא חזרו אלי או לבן זוגי. אתמול 3.12 התקשרתי כבר ממש מיואשת ומודאגת, ונציגה בשם רוזי הבטיחה לי שאין שום בעיה עם המוצר וכי אני אקבל עד ה 5.12 את המוצר, שוב הסברתי את הדחיפות ושוב חזרתי על כך שאם יש עיכוב שיעדכנו אותי דחוף.. אך בקשותיי היו מיותרות כי היה ברור שאף נציג אינו מעוניין להתייחס ברצינות. היום שוב התקשרתי ובעודי כותבת את מכתב התלונה אני על הקו ממתינה כבר מעל 134 דקות למנהל!!!! (וזה ברור שלא יענו לי בקרוב) וזאת לאחר שענתה לי נציגה עם גישה מגעילה ואנטיפטית שלצורך בירור החזיקה אותי על הקו מעל 15 דקות וחוזרת אלי בתשובה שהאונייה לא הגיעה ולכן יש לחכות עד ה 10.12 אך זה לא היום שאני אקבל את המוצר כי זה תלוי בספק.בשלב זה כבר ממש התרגזתי וניסיתי להסביר לה על הבעיה שנגרמה אך היא ביטלה אותי ישר, לא נתנה לי לסיים לדבר ולא הפסיקה לצעוק שיש רק 2 אפשרויות: להמתין בסבלנות או לבטל. סירבה להעביר אלי מנהל בטענה שניתן לפנות למנהל אך ורק ע"י מכתב באתר, הסברתי לה שאני לא יכולה לחכות כל כך הרבה זמן היא העבירה אותי להמתנה ללא ידיעתי ואין לדעת כמה זמן עוד אמתין, כרגע ענו לי לשיחה אך לפני שהספקתי להגיד הלו, ניתקו את השיחה בפרצופי! שרות כזה לא נתקלתי מימיי, אין ספק שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאני אקנה מהערוץ הזה, אמליץ לכל מכריי לא להתקרב אליהם! אני באמת לא יודעת מה לעשות. זו חברה שאין עם מי לדבר ולוקחים סיכון גדול ביותר שבוחרים להזמין מהם. אני מקווה שאחד מעובדי ערוץ הקניות יקרא את זה ויואיל בטובו להתקשר ולהגיב!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על הרכישה, התנצלות והסבר למה שקרה!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה