פרטי המחמאה

Yes (יס)

ערוצי טלוויזיה

טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול ייחודי של נציגת קשרי לקוחות נושא המחמאה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
לפני שלושה שבועות פניתי לחברת יס לניתוק מנויי אחד שלי מתוך שניי מנויים הרשומים בשמי.
הגעתי לנציגת קשרי לקוחות שהתנהגה בזלזול ואף ניתקה לי בפרצוף.
לאחר שלושה ימים התקשר אליי מנהל אזור וביקשתי לנתק את שני המנויים שלי בשל הזלזול שחוויתי מנציגה, נשאלתי מדוע ואמרי שאף פעם לא פניתי לחברה בבקשה כלשהי ושפונים פעם אחת זה היחס אז תודה.
נקבע לי מועד לניתוק ולקיחת ממירים.
מאחר ובאותו מועד באופן מפטיע נפל אליי נסיעה לחו"ל התקשרתי על מנת לדחות את המועד לאיסוף.
נתקלתי בנציגה שאת שמנ אני לא זוכר שפשוט נלחמה על מנת שאני לא יינתק אפילו שאמרה לי שבחינת יס אני לקוח מנותק מאחר וכבר נקבע לי מועד.
בזכות היחס החם ובזה שלא הסכימה לסיים את השיחה עד שלא אשאר מנוי של החברה ראיתי שיש גם צד אחר ביס. הייתי תמיד לקוח מרוצה . ברצטני להודות לה באופן אישי אפילו דשאני לא יודע את שמה.
מקווה להמשיך להיות לקוח מרוצה!!!
תודה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה