תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
שירות גרוע מאוד וחוסר אכפתיות מלקוחות של החברה שלהם !!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו נמצאים בתהליך תמ"א 38 בבניין , מכיוון שאנחנו נמצאים בתהליך זה , חברת הוט לא כל כך רוצה לעזור ולהוציא טכנאים ומתקינים לתת שירות .
ב-07.05.2014 הוזמן אלי טכנאי הגיע למקום לא ידע מה לעשות אבל הזמין מפקח לתמא 18 ל-18.05.2014 ,אחרי לערך שבוע קיבלתי טלפון מהוט שאמר לי שהמפקח לא יכול ב-18 לחודש אלא ב-22 שבנתיים אין לי אינטרנט טלפון וטלויזיה עם קצת ויכוחים וצעקות , אמר נציג הוט בשם רומן אני ישלח אליך שוב טכנאי ושאלתי אותו מה זה יעזור ? אמר נציג הוט הטכנאי יודע מה לעשות ...... הגיע הטכנאי בהלם לא יודע מה לעשות ....!!!!! אמר לי טוב אני ידבר עם המנהל שלי ונראה מה נעשה ..... , התקשרתי למחרת שוחחתי עם נציגה בשם אסנת שאלתי אותה אז מה עושים עם התקלה שלי ???? אמרה אני מבררת וחוזרת אליך , ואסנת חזרה ואמרה שהיא דיברה עם מנהל של הטכנאים והיא תשלח טכנאי בתאריך 20 לחודש ושאלתי מה הטכנאי יעזור , אמרה לי אל תדאג הטכנאי יעשה מה שצריך , כמובן בנתיים אין טלויזיה אינטרנט וטלפון , אז כמובן התקלה עדיין לא תוקנה ועדיין אין לי כלום , השאלה באיזה שנה הכל יחזור להיות תקין ...????????????
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על המנוי + הוצאות עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה