תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הכותרת הכי טובה לתאר את מה שאני עוברת עם חברת הוט היא פשוט לקרא לזה- התעללות. את העובדה של"שירות" שלהם לא ניתן לקרא שירות שכן מדובר במחמאה עבור חברה חוויתי מספר פעמים כלקוחה. היום זה הגיע להתשה אמיתית וזלזול בלקוח בצד השני שאין כמותו. לפני כחודש התקשרתי לשירות שלהם וביקשתי להתנתק שכן אני עוברת דירה. הוצע לי העברת בעלות לדייר שנשאר ואכן ב 17.4.14 שלחתי טופס העברת בעלות ואפילו ב 20.4.14 קיבלתי סמס מחברת הוט שהטופס התקבל, עם זאת כמישהי שמכירה היטב את טיב השירות של החברה ידעתי שעלי לוודא שהכל טופל. היום התקשרת לוודא שהמנוי אכן לא על שמי והופתעתי (או שבעצם לא) לגלות שלא נעשה שינוי. יתרה מכך המנוי אמנם על שמי ועם הת"ז שלי אך בחברת הוט לא מוכנים לתת לי שירות כי אמצעי התשלום שונה לדייר החדש. הנציג החצוף שעימו שוחחתי דיבר בזלזול כאילו עושה לי טובה שנותן לי מענה וכשביקשתי מנהל הבנתי מדוע כך נשמעים הנציגים. הגעתי ל"מנהלת" בשם דוריס שלטענתה היא הכי בכירה בחברה ולא הסכימה שאשוחח עם מישהו מעליה. היא החלה את השיחה בשלה וכשקטעתי אותה כדי להשמיע את דברי וזעמי היא צחקה בצידו השני של הטלפון. כשהבנתי שכעס של לקוחות לא מעניין אותם אלא מצחיק אותם וביקשתי מנהל מעל, לטענתה אמרה שהיא הכי בכירה שם. היא לא הסכימה לתת לי שירות גם כן וטענה שהעברת בעלות מתבצעת לאחר חודש. ציינתי בפניה שמוזמנת לראות את התיעודים מלפני חודש בו הנציג אמר שזה 2 ימי עסקים. הוספתי שאם הייתי יודעת שזה כך הייתי מתנתקת שכן אינני מוכנה לקחת בעלות על מוצר שאינו שלי יותר. כמובן שהם לא מבינים מימינם לשמאלם ולא רואים כלום ובמקום לטפל בפנייתי ולבצע העברת בעלות מצפים שאמתין לכך חודש נוסף. המצחיק הוא שהמנוי על שמי עם ת"ז שלי אך אני לא רשאית לקבל שירות, וכשביקשתי לשנות את פרטי המנוי כך שהשם יהיה של בעל הכרטיס ע"פ הטופס שנשלח גם קיבלתי סירוב. כלקוחה בחברות רבות לא ברור כיצד אתם מנהלים את המערך שלכם, נראה שכל מי שעובר ברחוב נבחר לנציג או "מנהל" אצלכם ותודעת שירות זה משהו שאינו קיים וכנראה גם לא יהיה. אני דורשת לאלתר לבצע את העברת הבעלות אחרת אפנה בדרכים משפטיות. הוכחות כבר יש לי: טופס העברת בעלות, סמס ואין ספור שיחות אליכם. ולקינוח..יבל שלא ניתן לראות את זמן ההמתנה עבורם בטלפון שעה ו-13 דקות אם לדייק. אם מישהו זקוק להוט טלפונית שיצטייד בשתייה ואוכל כי צפוייה לו המתנה ממושכת. במידה ולא אקבל מענה לפנייתי עד מחר 14.5.14 אדאג להתערבות משפטית. מציעה לכם לעשות בדק בית, מנהל שצוחק על לקוח שכועס זה בהחלט תקדים ועל כך אתם יכולים להודות לגברת פלורה שחצתה גבולות חדשים. אני אייני מוכנה שחברתכם תעשה את כל העולה על רוחה , תתחילו לתת כבוד ללקוחות שלכם פן תמצאו את עצמכם מחוץ למשחק.- זו הייתה פנייתי להוט ב 13.5.14 עד עכשיו לא קיבלתי שום תגובה לפנייתי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע העברת בעלות במיידי והתנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה