תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
שעות המתנה לשרות ללא אפשרות שיחזרו אלי, נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
האינטרנט לא עבד, פניתי לשרות הלקוחות של הוט, המתנה של 20 דקות בלי אפשרות לבחור שיחזרו אלי ובלי שאומרים איזה מקום אני בתור, לאחר 20 דקות ניתוק! יש להם בעיה עם מנתב השיחות ההתחלתי כך שהיא נשמעת לעיתים מקוטעת, וללא לחיצה עברה השפה לרוסית..3 פעמים חיוג עד ששוב הגעתי להמתנה הרלוונטית.לערך 20 דקות נוספות בסופם צליל שריקה דקה(מכנית),התייאשתי התקשרתי לנתיב של מכירות וענה נציג תוך דקה וחצי!!!! הוא הבין שאני רוצה תמיכה אז העביר שוב להמתנה מייאשת. ניתקתי ושוב ניסית 43 דקות ציפיה כנ"ל בסופם ענתה נציגה בדקה אמרה מה לעשות ובסוף החליטה שזה לא בעיה שלהם זה בטוח הספק כי היא רואה שהספק מנותק. פניתי לספק, הספק אינטרנט רימון היו מעולים אמרו שזה התשתית,אמרו גם שמספר לקוחות מהצפון דיווחו על תקלה כזו. והם העלו את הוט על הקו (גם הם חיכו כמה דקות..) נציגת הוט הודתה שזה בעיה שלהם,בדקה בדקה בסוף אמרה שצריך טכנאי. קבעה טכנאי יום ושעה וסגרנו. לאחר שעה ראיתי שהבעיה נפתרה ואין צורך בטכנאי, ניסיתי באתר ובמענה קולי אוטומטי לבטל עם פרטי את הטכנאי אך נכתב ונאמר שלא הוזמן טכנאי על שמי..
בקיצור התנהלות חלשה מאוד ומתישה!
עוד נציגי שירות!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה