תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור אילת איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
הטעית צרכן לגבי תפקיד בחברה וחיוב כוזב נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
מספר ימים לפני תאריך האירוע סמוך לתחילת חודש 10/2013 יצרה עימי קשר נציגה של חברת הוט בשם נורית *** 0525***828 אשר הציגה עצמה כנציגה אישית (ולא כפי שהתברר היום שנורית היא נציגת מכירות בלבד )
נורית הציעה לי להצטרף לטריפל של הוט , וכשאמרתי שאינני זקוקה לקו טלפון בית טענה שרק לשם ההטבה הכספית תחבר קו טלפון לחודש בחינם
ולאחר חודש היא מנתקת לי את קו הטלפון באופן אוטומטי
כמו כן מסרה שהיא הנציגה האישית שלי וכל בעיה בכל נושא בעתיד תטופל על ידיה ולכן מסרה לי את מספר הטלפון הנייד אשר מופיע מעלה
לאחר שהסתיים חודש ההטבה הוט המשיכו לחייב אותי על קו טלפון
למרות ששוחתי עם נורית ואמרתי לה שאין לי צורך בקו טלפון ביתי ואין לי כלל מכשיר נייח בבית.
בכל פעם שפניתי לנורית מסרה לי שהיא מטפלת בנושא
בפעם נוספת מסרה שאין להם מחשבים ב 3 שבועות הקרובים ,
מספר פעמים אמרה שתחזור ולא חזרה וכשאני חזרתי אליה מסרה לי שהיא מטפלת ובחודש הקרוב כבר לא יהיה לי חיוב , מה שלא קרה בפועל .
הבוקר כאשר התקשרתי אליה שוב באותו נושא אמרה שהיא ניתקה אותי והפנתה אותי למרכז שרות הלקוחות
בשיחה עם נציגה בשם נטלי התברר שנורית היא נציגת מכירות בלבד וכל בעיה הייתה אמורה להיות מטופלת מול מרכז שרות הלקוחות .
וכמו כן נורית לא תיעדה במחשב שלהם שום פניה שלי בעינין ועל כן חברת הוט לא מעוניינים לזכות אותי על החודשים שחוייבתי
נטלי יצרה קשר עם נורית על מנת לברר את הנושא ,
נורית שיקרה ואמרה שדיברתי איתה רק פעם אחת ואין לה מושג במה מדובר .
הנציגה של הוט כמחווה הסכימה לזכות אותי רק על 100 ש"ח דבר שאינו מתקבל מפני שמגיע לי עד היום זיכוי 228 ש"ח
כמו כן ניסיתי ליצור קשר עם נורית שוב וכששמעה שזאת אני על הקו שמה אותי בהמתנה וניתקה את השיחה
ומאז לא עונה לי שוב
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי אשר מגיע לי , טיפול משמעתי בנציגה בנורית אשר מוסרת מידע כוזב , והתנצלות מנורית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה