|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
הגיע טכנאי, לקח את המודם והשאיר את הטלפון מנותק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש ברשותי טריפל של הוט ואני לקוח שלהם כבר הרבה מאוד זמן.
לפני שבוע התקשרו אלי מהוט והסבירו לי שהם משנים את הדרך בה הטלפון מחובר למודם וביקשו ממני לבצע את השינוי. מכיוון שלא ההיתי בבית , הם הציעו שיתאמו לי טכנאי.
לאחר שבוע היה אמור להגיע טכנאי בין 10:00 ל-13:00 שכמובן לא הגיע בזמן. אחרי 3.5 שעות של המתנה בבית הגיע הטכנאי (בשם טל), ניתק את המודם והלך. מספר הטלפון של הטכנאי הוא: 054-***-6191.
כמובן שאחרי שהטכנאי ניתק את המודם, הטלפון הפסיק לעבוד ואז האזעקה בבית החלה לצפצף.
כעבור כמה דקות התקשרתי לטכנאי והסברתי לו שאשתי והתינוקת לבד בבית והאזעקה מצפצפת כתוצאה מזה שהוא ניתק את המודם. בקשתי ממנו לחזור ולהחזיר את המודם או לחבר את הטלפון בחזרה כפי שהובטח לי בטלפון. הוא אמר לי שהוא כבר לא יכול לחזור כי הוא לא באזור והוא יתקשר למנהל עבודה שלו ויחזור אלי.
כמובן שהוא לא חזר אלי ועכשיו אני צריך לחכות שעות בהמתנה לנציגי הוט בטלפון, לתאם טכנאי לעוד שבוע, לחכות לו עוד 4 שעות ולבזבז אנרגיה וכו'.
|
לתקן את הטלפון!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|