תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
תלונה על שירות טכני לא מקצועי של הוט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.6.14 הגיע אליי טכנאי בשם סטס על מנת להתקין לי את מכשיר הפייבר בוקס.
לאחר ההתקנה הודיע לי סטס שעליו לקחת את מכשיר ההוט בוקס שאחראי על חיבור הפקס שיש לי בבית.
הסברתי לו שלא הודיעו לי על כך ושהפקס הוא מכשיר מאוד חשוב אצלי בבית, והוא הסביר לי שעל מנת לעשות לי נקודת פקס עליי לשלם ולדבר עם הוט כדי שיתנו לו אישור לכך.
לאחר המתנה ממושכת עם הוט הוחלט להזמין טכנאי של הוט פעם נוספת על מנת שיגיע ויסדר את הבעיה, שיבצע נקודה נוספת לפקס.
הטכנאי תואם ליום שלישי 17.6.14 בין השעות 10:00-13:00, בשעה 12:30 התקשרה נציגה מטעם הוט ואמרה כי הטכנאי יתעכב ויהיה אצלי עד השעה 14:30.
בשעה 14:50 מתקשר אותו טכנאי בשם סטס ואומר לי שהוא לא מבין למה זימנו אותו בשנית, ואני הסברתי לו שהפקס שלי עדיין לא מחובר וצריכים לחבר לי אותו.
באותו רגע הוא החליט שאין צורך שהוא יגיע כי אין לו אפשרות לבצע לי התקנה של הפקס בלי אישור של המנהל שלו ושעליי לפנות לשירות לקוחות.
עוד יום של עבודה נשרף סתם בעקבות טכנאים לא מקצועיים של הוט, ובעקבות חוסר סנכרון בין הוט לטכנאים.
בשעות אחר הצהריים דיברתי עם השירות הטכני של הוט בטלפון עם נציגה בשם פהינה, הסברתי לה שאני ממש צריכה את הפקס ובמידה וידעתי זאת מלכתחילה לא הייתי רוכשת את מכשיר הפייבר בוקס.
בגלל שהיא שמעה שמדובר בפייבר בוקס היא העבירה אותי לשירות הטכני של הפייבר בוקס.
לאחר המתנה של 20 דקות הגעתי לנציג בשם אליעד( אם אינני טועה), הסברתי לו את הבעיה והוא אמר שעליי לדבר עם השירות הטכני של הטלפון.
הסברתי לו שהם אלה שהעבירו אותי אליו, ולכן הוא העלה נציג אונליין עד אשר ענתה לנו שוב אותה נציגה בשם פהינה.
אליעד הסביר לה כי על מנת שהפקס יעבוד, על המתקין לבצע נקודת טלפון נוספת ליד הפייבר בוקס, לחבר אותו אליה וכך כל נקודות הטלפון בבית יעבדו דרך הפייבר בוקס( כי הפקס שלי נמצא בחדר אחר ולא ליד הפייבר בוקס עצמו).
לאחר התייעצות עם המנהלת האישית שלה הודיעה לי פהינה שמגיעה לי התקנה חינם של נקודת הפקס כחלק משירות ההתקנה של מכשיר הפייבר בוקס ותיאמה לי טכנאי ליום חמישי 19.6.14 בין השעות 10:00-13:00.
חשוב לציין כי ברגע שתיאמתי טכנאי ליום חמישי ביקשתי בפירוש שלא יגיע אליי אותו טכנאי בשם סטס, כי ראיתי שהוא מתנער מאחריות ולא כל כך מקצועי, והנציגה הבטיחה לשלוח טכנאי אחר.
ביום חמישי ( היום) בשעה 10:05 התקשר שוב אותו טכנאי בשם סטס ואמר שאין לו מושג איך שלחו אותו לאותו בית 3 פעמים ברציפות, והוא מופתע לשמוע שהשגתי התקנה בחינם, והוא יידע אותי שבמידה ועושים נקודת טלפון נוספת אז שיהיה ברור שהולכים להיראות חוטים על הקירות.
הסברתי לו שאם נבצע זאת בצורה אסטתית כפי שאני ובעלי תכננו אזי לא צריכה להיות שם בעיה.
הוא הסכים ואמר שהוא בדרך.
ברגע שהגיע אליי הראתי לו נקודת טלפון שנמצאת בחדר אחר בבית אך ממש מעבר למכשיר הפייבר בוקס, ובנוסף הודעתי לו כי בשירות הטכני של מכשיר הפייבר בוקס בטלפון אמרו לי כי לא חייב שהפקס יחובר ישירות למכשיר הפייבר בוקס, אלא ברגע שיש תשתית של הוט אז כל הנקודות בבית מסונכרנות אחת עם השניה.
הטכנאי אישר זאת והמשיך בעבודתו.
לפני ביצוע העבודה שאלתי את הטכנאי פעם נוספת האם הוא בטוח שהפקס יעבוד אחרי שהוא יעשה נקודה נוספת וחור בקיר, אז הוא אישר ואמר שכן.
הוא עשה נקודה בקיר וניסה לשכנע אותי בעקיפין שלא לסתום את החור בסיליקון( מה שהיה עליו לעשות) אלא לבקש מבעלי לסדר את זה יפה אחרי שהוא ילך.
ביקשתי שיסתום בכל זאת כדי שהחוט לא יהיה חשוף( העבודה שהוא עשה לא מכבדת לא אותי ולא את הוט).
לאחר ביצוע העבודה ביצענו בדיקה לראות האם הפקס עובד, ולצערי הוא לא עבד.
סטס טען שהוא עכשיו בדק והוא רואה שהכבל לא מגיע לפקס ושאני זאת שאשמה כי אני אמרתי לו לעשות את מה שעשה( הדברים נאמרו בטונים גבוהים ותוקפניים).
עניתי לו שאני לא עובדת בהוט ולא מתוקף תפקידי להחליט לו על מהלך העבודה.
ושאני לא מבינה למה החזירו אותו אליי בפעם השלישית כשביקשתי שיביאו טכנאי אחר.
סטס ניסה לבצע בדיקה נוספת אבל באיזשהו שלב הוא התייאש וארז את חפציו מבלי לידע אותי שהוא סיים אצלי את העבודה.
ברגע שראיתי שהוא מתקרב לכיוון הדלת שאלתי אותו אם הוא תיקן מה שצריך אז הוא ענה בתוקפנות שאני ביקשתי נקודה בקיר וזה מה שהוא עשה.
ואני אומרת שלא ביקשתי נקודה בקיר! ביקשתי שיסדרו לי נקודה שתחבר לי את הפקס!
ביקשתי ממנו את הטלפון של המנהל הישיר שלו אבל הוא אמר שאין לו ואמר לי כרגיל לפנות לשירות לקוחות, ועזב את ביתי מבלי להחתים אותי על כלום( כמו שעושים בדרך כלל).
חשוב לציין שמרב הפזיזות והלחץ שלו לעזוב את ביתי טרם סיים את עבודתו, הוא השאיר לי את החוטים על הקיר והשאיר שקע של טלפון חשוף( הכל מצולם ומתועד) ובנוסף הפקיר כלים של הוט( אקדח סיליקון ופלייר).
בנוסף אני רוצה לציין שאני בהריון בחודש שביעי ולא צריכה להתעסק עם מקרים שכאלה, כל הלחץ ועוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות המקרה הנ״ל הזיקה לי מאוד ואני לא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה.
עוד יום של לימודים ועבודה התבזבזו בעקבות עבודה לא יעילה של הוט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מעוניינת שינתקו אותי כמה שיותר מהר ושיפצו אותי על הנזק שנגרם לי ועל ביזבוז הזמן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות ה,ציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה