תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
חיובי תשלום גבוהים נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/3/2014 התחברתי לשירותי הטלוויזיה של חברת הוט , לאחר משא שכנועים של נציג בשם אלירן . הנציג במשך שבועיים לפני ההתחברות התקשר והציג בפניי הצעה כדי להתחבר לשירות ההצעה הייתה קבלה של 5 ממירים , שניים מהם מקליטים עם כל הערוצים לא כולל ספורט וערוץ אגו כולל vod במחיר של 199 ש״ח כאשר אני לא משלמת על התקנה . נדהמתי למשמע המחיר וחזרתי מספר פעמים אתה בטוח כיוון שאני עובדת במקום ציבורי שיש לנו הצעה לקבוצת העובדים הוא השיב כן כן אל תדאגי אני שולח לך במייל אך, לא ניתן לשנות את הפורמט של המחיר אך אצלי במחשב זה סגור . בסופו של דבר התחברתי ומאז הנציג כמובן אינו עונה . חברת הוט גובה כל חודש מחיר אחר גבו לי 688 ש״ח ואח״כ מחיר אחר ניסיתי מספר פעמים לפנות לחברה יצרו איתי קשר משימור לקוחות כל נציג אומר משהו אחר . סיכמו איתי מחיר של 199 ש״ח כמובן לא גבו את הסכום הזה אח״כ סיכמו איתי 194 ש״ח גבו לי מחיר אחר . אני מאוכזבת מהשירות ומזמני ההמתנה בכל פעם שאני מתקשרת עונה נציג אחר ואני צריכה להסביר את הבעיה מההתחלה פשוט הוט יאכזבו אותי הייתי בעבר לקוחה וותיקה מאוד . אמליץ לכל חבריי להתנתק מהשירות ואמנם חברת yes גובים סכום יותר גבוה אך השירות והיחס מעולים .
כספי סוג הנזק :
לגבות ממני את הסכום שנסגר בזמן העסקה ולבצע שינוי מיידי בשירות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה