תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
מתן שירות לא אמין לא מספק וגם פוגע נושא התלונה:
צעדי אור שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת הוט התקשרה אלי להציע לתחבר אליכם
בחבילת מבצע של אינטרנט קו ביתי וטלויזיה
בשיחה איתה נאמר לי שאני ישלם עבור החבילה 219
למשך תקופת 3 חודשים
ואפילו שלחה לי בהודעה תיעוד
לאחר תקופת ניצול החבילה מסתבר שנעשתה פדיחה והותקנה הוראת קבע שגוייה
ניתקו לי את הערוצים בלי לבדוק מה קרה
וציינוו שיש חוב.
התקשרתי לשירות הלקוחות במשך שבוע מספר פעמיים בשביל לבדוק מה עושים ובכלל אמרו לי שאין אפשרות לעלות את המנויי בכלל
וואז בהמשך ביקשו מימני לבדוק בממיר מה מספרו ולפי כך נדע אולי למי שייך ...
אבל בהמשך אחד הנציגות אמרה שבכלל יש לי תוכנית אחרת בסכום של 109 ושחייבו אותי על ההתקנות שזה לא נאמר לי בשיחה הראשונה בחיבור
בסך 359 בערך על החיבור
בטח שלא הסכמתי וביקשתי שיחזור אלי מנהל
ולא ממש נענו לבקשתי
אז ניסיתי שוב ושוב ואותן תשובות עד שנציגה אחת הגדילה ראש והבינה מה נעשה בעצם מה שנגרם לי אמרה שתזכה אותי על אותה התקנה שגוייה
ובעצם שאני ישלם עבור 3 חודשי צפייה בסכום שבעצם
שגם לא ניקבע לי בהתחלה שזה 210
אלא 109
ואז לפקסס לה ששילמתי ומיד לאחר מכן תפתח לי את הערוצים ואפילו יתקשרו ויראו איך ניתן לפצות אותי אבל גם זה לא קרה ואני כבר שבועיים ויותר בלי ערוצים וכן כבר ביקשתי להתנתק מחוסר ברירה ועדין אף אחד לא מתקשר
אליי בנושא יש לי לשמחתי את השיחות מוקלטות כי בפלאפון יש לי מקליט עבור כול השייות למקרים כאלו לצערי
וגם סוג הנזק :
לטפל מיידית בנושא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה