תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
רמאות בעסקה טלפונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 15.7.15 שוחחתי עם חברת הוט. יש ליל בחברתם 3 מנויים והיות ועמדו להסתיים הטבות של 2 מהמנויים בשבוע העוקב התקשרתי לחברה, שוחחתי עם נציגה שאמרה שאין מה לעשות בעניין המחיר, ולכן ביקשתי להתנתק היא העבירה אותי לשימור לנציגה בשם אסמה, שהבטיחה כי מנוי אחד כי תחדש לי פתוח להכל ב 299 ש"ח במקום 359 ש"ח (טריפל) ומנוי אחר שבו שילמתי עד יוני 2015 196 ש"ח מנוי דירה 13 - הטבת NTV MIR : חינם עד 15.12.15 סה"כ תשלום חודשי 196 ש"ח. + כל הערוצים פתוחים חינם עד 15.01.16
בפועל המנוי בדירה נשאר כפי שהיה ללאשוני בערוצים, ואז החלה סאגת השיחות שלי עם נציגים שמבטיחים שיחזרו או יבדקו את הנושא או שלא רואים שומדבר במערכת חוץ מבקשת הניתוק.
נכון לרגע זה אני על הקו עם נציגה בשם מאיה, שטוענת כמובן את אותן הטענות וגם שעכשיו התשלום שלי בדירה הינו 205 ש"ח כאשר זה לא היה ולא נברא.

נמאס כבר מהרמאות של חברת הוט, ההטעיות והשקרים, אני רק מבקשת לקבל את מה שהובטח לי בשיחה ב 15.7.15.

תודה
עוגמת נפש וזמן סוג הנזק :
עמידה בהבטחה + פיצויי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה