טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
רמאות בעסקה טלפונית |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.7.15 שוחחתי עם חברת הוט. יש ליל בחברתם 3 מנויים והיות ועמדו להסתיים הטבות של 2 מהמנויים בשבוע העוקב התקשרתי לחברה, שוחחתי עם נציגה שאמרה שאין מה לעשות בעניין המחיר, ולכן ביקשתי להתנתק היא העבירה אותי לשימור לנציגה בשם אסמה, שהבטיחה כי מנוי אחד כי תחדש לי פתוח להכל ב 299 ש"ח במקום 359 ש"ח (טריפל) ומנוי אחר שבו שילמתי עד יוני 2015 196 ש"ח מנוי דירה 13 - הטבת NTV MIR : חינם עד 15.12.15 סה"כ תשלום חודשי 196 ש"ח. + כל הערוצים פתוחים חינם עד 15.01.16
בפועל המנוי בדירה נשאר כפי שהיה ללאשוני בערוצים, ואז החלה סאגת השיחות שלי עם נציגים שמבטיחים שיחזרו או יבדקו את הנושא או שלא רואים שומדבר במערכת חוץ מבקשת הניתוק.
נכון לרגע זה אני על הקו עם נציגה בשם מאיה, שטוענת כמובן את אותן הטענות וגם שעכשיו התשלום שלי בדירה הינו 205 ש"ח כאשר זה לא היה ולא נברא.
נמאס כבר מהרמאות של חברת הוט, ההטעיות והשקרים, אני רק מבקשת לקבל את מה שהובטח לי בשיחה ב 15.7.15.
תודה
|
עוגמת נפש וזמן |
סוג הנזק : |
עמידה בהבטחה + פיצויי |
פתרון נדרש : |
|
|