תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
הטעיית לקוח במעמד המכירה ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28.2.18 בשעה 20:40 אני ואשתי שוחחנו עם נציג מכירות של הוט בשם אורון, הוא חזר אלינו בשל פנייה שלנו מהאתר המכירות של הוט ונתן לנו הצעה של חבילה של כל הערוצים הרגילים של הוט פתוחים (ערוצי סרטים הרגילים וערוץ 3, 4 ערוצי ילדים פתוחים ו VOD קופקט). החבילה מכילה 4 ערוצי ילדים שזה ניק ג'וניור, דיסני ג'וניור, לולי ודיסני.
אורון הנציג שירות נתן לנו הצעה של 203 ₪ .
היום בשעה 14:00 הגיע המתקין של הוט וכעבור שעה סיים את החיבור וביקש מאשתי הייתה בבית עם הילדות שלנו להתקשר לשירות הלקוחות ושיפתחו את הערוצים שהבטיחו לה. אשתי פתחה את הטלוויזיה וראתה ששום תוכן לא פתוח, מדובר בתוכן בסיסי לחלוטין, נכנסה לערוצי הילדים וחסום, נכנסה ל VOD וחסום.
התקשרה לשירות לקוחות של הוט לאחר כ 40 דקות ענה לה נציג מוחמד ואמר שאין כזה אין חבילה כזאת ופתח רק את ערוצי ניק ג'וניור ולולי.
הסיבה העיקרית שבגינה עברנו להוט היא בידיעה שאנחנו מקבלים את ערוץ דיסני ג'וינר יהיה פתוח וגם התכנים של ה VOD הרגילים יהיו פתוחים כמו כן גם התכנים הבסיסיים יהיו פתוחים והכל בעלות של 203 ₪ כפי שסוכם עם הנציג המכירות של הוט אורון.
כמו כן, דיברנו עם אחראי משמרת של שירות לקוחות בשם אחמדי והוא אמר שאין דבר כזה ושעלינו לשלם על חבילה אחרת. אמר שיחזור אלינו ולא חזר. כעבור שעה אשתי התקשרה שוב כי חסמו לנו את כל הערוצים חוץ מערוץ 7 12 ו 13 ואת כל התכנים של ה VOD. הנציג נתן לאשתי לחכות על הקו במשך 24 דקות והתחיל לצחוק ואמר : מה עוד הבטיחו לך" והתחיל לצחוק עליה ונתן לה לחכות עוד 20 דקות. הנציג אמר לה שאם היא רוצה להתנתק הוא מנתק אותה ברגע זה.
אשתי ביקשה להתנתק מחר בשעה 16:00 בגלל כל ההבטחות לשווא והשקרים שהנציג הבטיח והוא אמר לה שמחר תתקשר וינתקו אותה.
כמו כן, אנחנו חייבים לציין כל השיחות מוקלטות כולל הנציג אורון שסגר אתנו את המחיר של 203 ₪ כולל 4 ערוצי הילדים כולל הסרטים וה VOD. וכלל השיחות מוקלטות של כל הנציגים של שירות לקוחות שדיברנו היום.
מתחילת השיחה ועד הסוף נעשה הטעיית לקוח אם זה בזמן הגעת המתקין שנקבע לי בין 13:00 ל 16:00 והסברתי לנציג שאני לא אהיה בבית עד 14:00 והוא אמר שאין בעיה והוא יטפל בזה, המתקין הגיע בשעה 13:30 והייתי צריך לצאת באמצע העבודה כי הוא אמר שאין דבר כזה.
גם בזמן מעמד סגירת החוזה נאמרו שקרים על גבי שקרים ע"י הנציג הממש לא אמין.
בושה שבמדינת ישראל בשנת 2018 בחברה גדולה כמו הוט עדיין קיימים טכניקות הטעיית לקוח מסוג זה.
היחס גם של הנציג המכירות ושל המתקין שביקש מאשתי שראה שנמצאת עם הילדים בבית להתקשר לשירות לקוחות שיפתחו לה את הערוצים שהובטחו לה, גם צחקו על אשתי בטלפון נציג של שירות לקוחות ונתן לה לחכות זמן רב וגם בסוף עוד חסמו לנו את כל הערוצים בסוף. וחשוב לציין שהכל מוקלט!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בתנאי המכירה ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והזלזול פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה