תיאור הבעיה:
הי, להלן תקציר הפנייה שלי ל-HOT בנושא תקלת ניתוקים באינטרנט. הסרתי פרטים מזהים, מפאת צנעת הפרט וכו'. אשמח לסיועכם בנושא כי אני כבר חסר אונים מולם.
שלום רב,
שמי גלעד ואני גר בת"א.
בחודש וחצי האחרון אני בסרט שלא נגמר עם הצוותים הטכניים של HOT.
אני סובל מתקלה של ניתוקים, בהם המודם נופל מסינכרון ועולה מחדש. טכנאי החליף כבר את המודם ואת הקונקטורים בתוך הדירה ללא הועיל.
צוות תשתיות הגיע פעמיים לביקור כבר ללא הועיל והם פתחו לעצמו קריאה בפעם השלישית, ככה שלוקח להם שני ימים עסקים בכל פעם להגיע ואני מחכה כבר 6 ימי עסקים בין ביקורים. התירוצים של הנציגים במוקד הפרטי מגוחכים ונועדו להרגיע לקוח שמחכה יומיים לפתרון תקלה(ולא לאחר 3 ביקורי טכנאי ושניים של מח' תשתיות).
עבדתי שלוש שנים במוקד התמיכה ב-012 בתפקידים טכניים וניהוליים ובחיים לא ראיתי טיפול כל כך מתמשך וחובבני בתקלת תשתית, מצידן של חברות הכבלים. אני גר במרכז ת"א ולא ביישוב קו עימות. מבחינתי האינטרנט הוא כלי עבודה חשוב ואני צריך לתת הסברים למנהלים שלי בעבודה, כאשר אני לא מסוגל להתחבר מרחוק ולעבוד.
הבוקר התקשרתי ונציגה העבירה פנייה לגורם שאחראי על מעקב בנושא תשתיות. לצערי היא לא ידעה לומר לי את שם או תפקיד האדם, ככה שאני די בטוח שהפנייה נרקבת באיזה תור ב-CRM.
בזק ADSL התחייבו כבר להגיע לכאן תוך יום אחד, להתקין קו חדש ולפתוח אותו ל-ADSL במקום. אם אתם לא מסוגלים לטפל בתקלה הזו, בבקשה תציינו כך שאדע לעבור אליהם.
|