תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
הטרדה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לברר על הצטרפות, יום אחרי התקשר אלי נציג מכירות אחר מזה שדיברתי איתו, שאל אותי שאלות מאוד אישיות (מה העיסוק שלי, אם יש לי חבר, למה אני אוהבת לצפות בערוצים מסויימים וכו'), במשך שלושה ימים אותו נציג התקשר אלי כ10 פעמים ביום כאשר לא עניתי (מעצם אי הנוחות מהשיחה האחרונה) הוא התקשר חסום. זה גובל בחוצפה ועילה לתלונה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, לצערנו אין די פרטים אודות הנציג והלקוחה. תגובה:
על כן לא ניתן להשיב על פנייה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה