תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
העלאת תעריפים לא מוצדקת ללא הצעת אלטרנטיבות זולות למשפחות מעוטות יכולת.d נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביס החליטו שיש לנו יותר מידי כסף, או שהכסף שלנו מושקע במקומות הלא נכונים ולכן עדיף שנשקיע את ממוננו בלהיט התורן החדש - תכני טלויזיה וערוצים.
בשל כך העלו לכלל הלקוחות את מחיר החבילה ב 10 שקלים לחודש.
בפניה למוקד שירות הלקוחות טענו שהעלאת התעריפים נועדה לתת ללקוחות תמורה, זאת על ידי העלאת עונות חדשות של סדרות וכן ערוצים חדשים, בקיצור שיפור התכנים.
מלבד העובדה המבישה שכמחצית מהערוצים בחבילת הבסיס ניתנים לקליטה בחינם על ידי התקנת צלחת לוין פרטית על הגג, (ערוצים ישראליים, ערביים, אירופאים, רוסים) ערוצי התוכן נוטפים שידורים חוזרים של סדרות ישנות שממוחזרות. ערוצי הנישה וערוצי התוכן המענינים באמת, דורשים תשלום נפרד ואינם נכללים בחבילות המוצעות כרגע על ידי החברה.
בהתחשב בעובדה שכדי שלקוח ישלם, אמורה להיות תמורה בצד השני, מצאתי לנכון להתלונן על רמת התוכן בחבילת הבסיס אל מול המחיר שהועלה ולטעון שבמידה ויס מבקשת לרכוש תכנים וערוצים חדשים טוב יעשו אם יתנו ללקוח חבילת בסיס בסיסית (כשמה כן היא) המאפשרת לקבל את ערוצי השידור הישראליים + כ 2 ערוצי חדשות + מספר ערוצים אירופאים ואולי כמה ערוצי תוכן, כול זאת בעלות בסיסית (פחות מ 100 שקלים) ולאפשר ללקוחות לבנות בעצמם חבילות אישיות על בסיס חבילה זו, מה שיאפשר גם ללקוחות מעוטי יכולת, ויש עשרות אלפים כאלה בישראל, כולל קשישים ומשפחות מרובות ילדים אשר העלאת התעריפים ב 120 ש"ח בשנה יכולה להיות משמעותית מבחינתם, להנות מהשירות.
אסור לנו לשכוח שאנו נמצאים בשוק תחרותי ושידורי לווין אינם עוד נכס בלעדי של בזק ויס ואם החברה תמשיך להתעלם מהמצב במדינה, כוחות השוק ידברו בעד עצמם.ואנשים ימצאו את האלטרנטיבות שכבר היום קיימות ויהיו זמינות אף יותר בעתיד.
כספי סוג הנזק :
ביטול העלאת התעריפים ויצירת חבילת בסיס, בסיסית באמ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערנו נתקבלה פניית הלקוח ללא פרטי המנוי במערכת החברה. תגובה:
על כן לצערי לא נוכל להשיבו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה