תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
חשבוניות שאינם מובנות בכוונה,כל חשבונית יש טעות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
מזה זמן רב שיש ריבוי טעויות בחשבוניות של החברה,לאחר ברור הם אומרים נכון טעינו נזכה אותך,ישנה בעיה לברור מצב חשבון כי ישנם סעיפים רבים וישנם מסלולים מנופחים ובסעיף אחר יש את ההנחה,כך שקשה לעקוב אחרי השוטף.
בחשבונית האחרונה חויבתי בסרט שקיבלתי חינם כי חשבונית לפני כן הייתה טעות והם פיצו אותי בסרט.
אשמח לקבל טיפול בכל הנושא של עריכת החשבוניות וכמו כן בקרה של החברה לוודא שהכל תקין.
בתודה מראש
עופר לב
כספי סוג הנזק :
במקום שהחברה תכתוש אותנו אחד אחד ותמשיך בדרכה הנלו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר לב עופר . לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
מר לב פנה לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט של yes ביום 01.02.06 בנושא של חיוב חודשי. לאחר בדיקת הנושא נמצא כי עקב תקלה במערכת החברה מר לב חויב בגין סרט שהזמין ביום 16.12.2005 כאשר ניתן לו ללא תשלום. מייד לאחר פנייתו של מר לב בוצע זיכוי לרשומות המנוי במערכת על סך 16.93 ₪. בנוסף לכך כמחווה שירותית עקב אי הנוחות שנגרמה הוענק למר לב קופון להזמנת סרט בערוץ DVD BOX לשימוש במשך שנה. חשוב להוסיף כי ביום 24.10.2004 המנוי של מר לב הוסב לתכנית אישית Z71 למשך 18 חודשים, כאשר ביום 26.10.2004 נשלח לביתו של מר לב באמצעות הדואר נספח המבצע שמפרט את כל תנאיה התכנית. נבקש להתנצל שוב על אי הנוחות באם נגרמה למר לב עקב טעות בחיוב חודשי של חודש ינואר 2006. ולאחל המשך צפייה מהנה בשידורנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה