תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תלונה לגבי שושנה ואורן
15/08/2017 08:34
המיקרה שקרה בתאריך 26.04.17 זה מיקרה מאוד מאוד רציני שקרה
13/08/2017 14:03
נאמר לי על ידי שושנה ואורן שאני כלל לא יקבל שירות לקוחות כלל והופעל נגדי חסימה של קבםת שירות לקוחות של הכול
07/08/2017 17:37
מיקרה שעוד לא טופל ומחיוב טיפול במידי
03/08/2017 16:48
זיכוים שאני לא מקבל באופן אוטומטי לאחר החיוב
03/08/2017 14:06
אני שוחחתי עים מנהל בשם יאיר ונאמר לי שלא אפשרי לשנות את התוכנית בדיוק בתאריך 13.08.17
30/07/2017 12:35
מיתברר שאתם לא רוצים כלל להחליף לי את החבילה באופן אוטומטי כפי שסגרו איתי
26/07/2017 16:22
תלונה שעוד לא טופלה ומספיק לזייף לי מספר פנייה כי את המספר הפניה שנתתם לי כלל לא קים
24/07/2017 22:21
המספר של הפנייה114155 שרשמת לי קטרינה פופה זה כלל לא נכון
19/07/2017 18:17
תלונה שעוד לא טופלה נגד שושנה ואורן
18/07/2017 13:46 10 
לטפל באורן ובשושנה בדחיפות בדחיפות
16/07/2017 16:13 11 
ביטול חסימה מהפניות לפניות הציבור
06/07/2017 10:40 12 
איומים שקיבלתי מהמנהל המוקד
28/06/2017 15:13 13 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2  1  ]
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה