תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
טענה לא הגיונית וגם שיקרית
07/11/2013 12:44 118 
אי החלפת מוצר חדש שנרכש מאורנג'
06/11/2013 14:26 119 
אי הסכמה לטפל במכשיר שנקנה מאוראנג ומוכן לעבוד רק עם סים של אוראנג
06/11/2013 13:54 120 
שירות לקוי ולא מקצועי
29/10/2013 21:19 121 
כבר חודשיים לוקחים ממני כ 100 ש"ח יותר ולא חוזרים לטפל טלפונית
29/10/2013 16:44 122 
אי עמידה במועד אספקה של מכשיר
24/10/2013 15:51 123 
אי קבלת מענה
13/10/2013 18:29 124 
חוסר התיחסות ללקוח
11/10/2013 18:52 125 
חיוב שגוי על גלישה באינטרנט בחול והתשת לקוח
08/10/2013 13:54 126 
חיוב בגין גלישה, שיחות בחו"ל.
07/10/2013 14:29 127 
עשיתי לאמי טלפון ובקשתי שייצרו אתי קשר (לא עם אימי) לעבור מסלול
02/10/2013 18:30 128 
אי מתן הטבה ואי מעבר לגורם אחר מוסמך
22/09/2013 16:36 129 
חיוב
13/09/2013 09:43 130 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 14 13 12 11  10  9 8 7 6 5 4 3 2 1 ]
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3414) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1894) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה