תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
בעיית אי קליטה באורנג'
07/12/2008 20:56 2523 
ניתוקים חוזרים ונשנים במכשיר
07/12/2008 13:58 2524 
מרמה
06/12/2008 21:46 2525 
כרגיל אורנג' אומרים שהם יחזרו אליי זה כבר נמשך יותר משבועיים
05/12/2008 11:31 2526 
יחס מזלזל פוגע ולא מקצועי מסגנית מנהל בסניף עפולה
05/12/2008 01:26 2527 
שירות גרוע ועוגמת נפש
04/12/2008 20:15 2528 
מחויבת בכרטיס אשראי על השירות שלא קיבלתי!
04/12/2008 14:58 2529 
קלקול ואובדן מכשיר
04/12/2008 13:05 2530 
שירות גרוע ביותר!!!!
04/12/2008 12:09 2531 
שירות גרוע ביותר ואי עמידה במתן שירות מינימאלי וטיפול שערורייתי.
04/12/2008 09:21 2532 
תקלה חוזרת שוב ושוב
04/12/2008 08:43 2533 
מכרית מוצר ללא קשר ללא צורך הלקוח
03/12/2008 18:50 2534 
חיוב שלא כדין בגין יעד חינם
03/12/2008 16:27 2535 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 210 209 208 207 206 205 204 203 202 201 200 199 198 197 196  195  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה