תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
רשלנות וזילזול מתמשך בטיפול בהחזר חוב של חבר פרטנר
24/11/2008 01:20 2549 
השירות והזלזול של אורנג
23/11/2008 20:35 2550 
העברה למסלול ללא הסכמת לקוח וחיוב של מאות שקלים בחודש
23/11/2008 18:49 2551 
חוסר אכפתיות חוסר רגש אטימות מוחלטת!
22/11/2008 20:55 2552 
בקשה לשדרוג
22/11/2008 09:36 2553 
החסרת מידע אודות תשלום בעת ביצוע עיסקה, ושירות מזלזל.
21/11/2008 20:06 2554 
הטעייה מהותית, חוסר רצון לנייד מספר, שירות לקוחות מזעזע וסירוב נחרץ לביטול עסקה תוך 14 יום
21/11/2008 00:26 2555 
חרה של שירות זילזול עד רמות הכי נמוכות שיש והתעלמות
20/11/2008 21:46 2556 
כלקוח חדש מאוכזב מהשירות והיחס המשפיל
20/11/2008 19:17 2557 
מידע שגוי
20/11/2008 19:13 2558 
חיוב לא מצודק ויחס לקוי מחברת אורנג'
20/11/2008 12:36 2559 
מכשיר סלולרי תקול
20/11/2008 09:13 2560 
זלזול מוחלט בלקוח.
20/11/2008 00:11 2561 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 210 209 208 207 206 205 204 203 202 201 200 199 198  197  196 195 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה