תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גביה חוזרת דרך עורך דין על תשלום שכבר שולם
12/06/2008 16:44 2731 
הפרת הסכם באופן בוטה וגורף.
12/06/2008 14:13 2732 
אי קבלת שירות
12/06/2008 13:08 2733 
שירות לקוי
11/06/2008 21:41 2734 
חיובים בגין שיחות ליעד חינם-וזיכוי שעדיין לא מגיע
11/06/2008 11:48 2735 
ניתוק קו פלפון ללא כל סיבה - טעות של מוקדנית
11/06/2008 10:51 2736 
הבטחות שווא
11/06/2008 09:11 2737 
שרות גרוע,מכשיר חדש נמסר ללקוח כשהוא תקול,כמעט 7 ימים לקח לאורנג לפתור הבעיה
08/06/2008 13:17 2738 
חברת אורנג מתנערת מאחריות ושמה את לקוחותיה ללעג..
06/06/2008 12:22 2739 
בירוקרטייה תוך ניצול מעמד וגביית כספים ע"י חברת אורנג'
05/06/2008 18:40 2740 
קליטה גרועה של רשת אורנג באצבע הגליל.
04/06/2008 14:40 2741 
שרות לקוחות - החלפת טלפון
03/06/2008 21:48 2742 
חיוב כספי שגוי <
03/06/2008 14:31 2743 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 224 223 222 221 220 219 218 217 216 215 214 213 212  211  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה