תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ביזיון
04/03/2008 14:25 2809 
טעות בח-ן למשך 3 חודשים ללא מענה מהחברה ולאחר
02/03/2008 16:14 2810 
ביטול העסקה!!!!!!!!!!
01/03/2008 16:24 2811 
מכשיר N73 לא תומך בעברית
27/02/2008 15:58 2812 
התחמקות של חברת אורנג' מבקשה לביטול קו
27/02/2008 11:41 2813 
הפרת הסכם עקב מיכשור פגום
27/02/2008 00:21 2814 
חיובים שגויים
26/02/2008 14:31 2815 
אין הספקת ציוד
25/02/2008 22:57 2816 
הונאת הלקוח
25/02/2008 12:52 2817 
חוסר מענה
23/02/2008 22:54 2818 
גביית תשלומים חודשיים לא הגונים
23/02/2008 17:01 2819 
הבטחת מנהל בשירות לקוחות שלא קויימה
22/02/2008 09:59 2820 
גביית כספים באמצעות כרטיס אשראי ללא רשות.
21/02/2008 17:52 2821 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 224 223 222 221 220 219 218  217  216 215 214 213 212 211 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה