תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
בהמשך לתלונה 7099 : "אי שדרוג מכשיר"
24/02/2006 16:00 3303 
זלזול משווע בלקוח נאמן
23/02/2006 20:46 3304 
כרטיסים ל kelly clarkson
23/02/2006 18:20 3305 
סירוב להחליף מוצר פגום
21/02/2006 20:20 3306 
מספר זהב
19/02/2006 20:42 3307 
אנטנה סלולרית
18/02/2006 08:35 3308 
אי שדרוג מכשיר
14/02/2006 19:25 3309 
גניבת מכשיר טלפון סלולרי
13/02/2006 09:22 3310 
מחייבים לשלם דמי מנוי חודשיים
09/02/2006 20:08 3311 
מסכת ייסורים ארוכה ומתמשכת מול חברת אורנג הבלתי נסבלת
09/02/2006 10:10 3312 
גניבה באור היום<
08/02/2006 10:01 3313 
לא תמיד צריך להתלונן - ציון לשבח!!
06/02/2006 09:20 3314 
אנטנות סלולריות<
03/02/2006 13:31 3315 
 << | לדף הבא 
[ 265 264 263 262 261 260 259 258 257 256  255  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה