תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב בעבור שיחות גנובות
12/03/2006 18:38 3290 
חשבון חודשי לא קריא וקיפוח בהחזרים
11/03/2006 16:52 3291 
שדרוג מכשיר הוביל לפגיעה ממשית בעבודה ובאיכות החיים
10/03/2006 12:15 3292 
שקר ושוחת
07/03/2006 21:57 3293 
העלמת מידע
06/03/2006 19:53 3294 
אי קליטה בכל האזורים
06/03/2006 18:28 3295 
אי פתיחת מכשיר לשימוש בארץ
05/03/2006 20:43 3296 
מכירת מוצר שאינו תקין ..
05/03/2006 15:53 3297 
ליקוי חמור בשרות
04/03/2006 21:28 3298 
עלות המכשיר ירד בחצי מחיר שבועיים לאחר הקנייה + מכשיר נוסף שלא קיבלתי
27/02/2006 14:26 3299 
רמאות בלי בושה
25/02/2006 11:07 3300 
בהמשך לתלונה 7099 : "אי שדרוג מכשיר"
24/02/2006 16:00 3301 
זלזול משווע בלקוח נאמן
23/02/2006 20:46 3302 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  254  253 252 251 250 249 248 247 246 245 244 243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה