תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תקלות במכשיר דור שלישי
09/07/2006 10:31 3238 
אי קבלת חשבונית<
03/07/2006 19:27 3239 
יחס גרוע של שרות הלקוחות+"טעויות חוזרות ונשנות בחשבונית התשלום
03/07/2006 13:09 3240 
רמאות. ועבודה .בעניים
01/07/2006 16:28 3241 
פרסום מטעה
26/06/2006 19:06 3242 
מרמה והתחמקות מאחריות על מכשירי אורנג' לא תקינים
23/06/2006 19:26 3243 
בעיות עם מכשיר lg דור שלישי ורמאות על שידרוג מכשיר
21/06/2006 20:45 3244 
מעילה באמון, וגבייה שלא כחוק של כספים מחשבוניtomer
21/06/2006 16:33 3245 
הטעיה בקבלת קו חדש
21/06/2006 15:26 3246 
אין קליטה
20/06/2006 15:45 3247 
לקוחה חדשה הנושאת בחיובים שגויים
18/06/2006 22:21 3248 
חיוב כספי בהוראת קבע בכרטיס האשראי לפלאפון 054-4664289 שלא פעיל זמן רב ביותר
18/06/2006 14:41 3249 
אין קליטה במכשירים
18/06/2006 08:11 3250 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251  250  249 248 247 246 245 244 243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה