תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
מכירת מכשירים לא תקינים
09/11/2006 15:10 3160 
חיוב זמן אויר
09/11/2006 11:05 3161 
גביית כספים שלא כדין
09/11/2006 10:52 3162 
אי עמידה בחוזה
07/11/2006 22:37 3163 
בעיות בהתחברות לחברה
06/11/2006 09:41 3164 
אי מתן מידע נכון
03/11/2006 19:45 3165 
השבת מכשיר שהיה 30 דק' בשימוש בפחות מ 14 יום לרכישה
31/10/2006 16:30 3166 
מכשיר דור 3 מוטורולה E1000
29/10/2006 23:13 3167 
גרימת נזק כספי
25/10/2006 14:38 3168 
חוסר מקצועיות
25/10/2006 14:23 3169 
ניצול שהות בחו"ל לסחיטת כספים על טעות בירוקרטית
24/10/2006 09:04 3170 
אינפורמציה שקרית
22/10/2006 19:31 3171 
אי טיפול בתקלה במכשיר + יחס מזלזל
19/10/2006 16:44 3172 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245  244  243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה