תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שקרים והבטחות
11/11/2011 03:08 612 
שירות לקוי
10/11/2011 00:53 613 
עיקוב ההחזר הכספי המגיע ללקוח בעבור חיוב שגוי של חברת אורנג'
09/11/2011 15:46 614 
חוסר אונים!
09/11/2011 10:18 615 
ניתוק קו נייד
08/11/2011 13:45 616 
תלונה על הטעיה לקוח, חוסר גילוי נאות והתנערות מהסכם.
07/11/2011 15:43 617 
לא מכבדים ביטול עיסקה שנעשה באישורם
06/11/2011 19:55 618 
גביית יתר - ללא עמידה בהסכמים מפורשים
04/11/2011 08:49 619 
אחרי שמסיימים מכירה - לא מתייחסים ללקוח, סימנו V
03/11/2011 11:12 620 
גניבה ועושק
03/11/2011 10:40 621 
אי קבלת שרות ,המתנה של חמישה ימים ועדין ממתינה
02/11/2011 22:54 622 
חוסר שקיפות
02/11/2011 22:09 623 
שקרים ועוגמת נפש
02/11/2011 14:23 624 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49  48  47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה