תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב מופרז ואי מתן תשובה על תלונה
02/11/2011 12:11 625 
שקר ומרמה, שירות מתחת לכל ביקורת
01/11/2011 23:23 626 
חיוב על חבילת גלישה ביתית
01/11/2011 20:23 627 
עוגמת נפש והפרת תנאי חוזה שנחתם בע"פ במרכז השירות
01/11/2011 18:24 628 
גניבה
01/11/2011 17:55 629 
טרטור נוראי ושרות לקוי במיוחד של המערכת
01/11/2011 12:39 630 
חוצפה
01/11/2011 12:07 631 
תלונה
31/10/2011 13:12 632 
הטעיית הצרכן והונאת הצרכן.
31/10/2011 09:30 633 
חיוב על מכשיר שלא סופק
30/10/2011 20:09 634 
החלפת מכשיר לאחר 3 ימים
30/10/2011 13:44 635 
טעות בגין חיובים ואי רצון לתקן טעויות
30/10/2011 11:50 636 
חשבוניות הנשלחות במייל אין אפשרות לשמור
29/10/2011 21:46 637 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50  49  48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה