תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הטעיה- אי אמירת אמת והעלמת נתונים
19/10/2011 15:20 664 
עוגמת נפשחיובים שלא כדין ו
19/10/2011 14:04 665 
ניצול ושימוש לרעה בהוראת קבע פתוחה בגביית תשלום מהמותר והמוסכם
19/10/2011 08:58 666 
חיוב יתר מחברת אורנ'ג
18/10/2011 18:50 667 
שירות לקוי
18/10/2011 13:07 668 
דרישה לביטול עסקה
18/10/2011 11:37 669 
כניסה לחשבון באתר אורנג' באינטרנט
18/10/2011 10:38 670 
אי עמידה בהסכמים ובהתחייבות
17/10/2011 18:55 671 
קנסות יציאה מופרכות
17/10/2011 16:07 672 
תשלום עבור שירות שאיני מקבלת
17/10/2011 10:45 673 
אי קיום חוזה ויחס מזלזל מצד נותני השירות
16/10/2011 13:20 674 
בעיות קליטה
15/10/2011 21:27 675 
לא עומדים בהסכם , לא הכתוב ולא בעל פה.
13/10/2011 07:27 676 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53  52  51 50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה