תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שרות לקוי
24/10/2011 10:36 651 
רמאות שקרים
24/10/2011 10:33 652 
אי קיום התנאים בחוזה ושירות לקוחות גרוע
24/10/2011 00:27 653 
ביטול עיסקה והטעייה
23/10/2011 20:51 654 
אי החזת מכשיר שנעשה בו שדרוג ובוטל.
23/10/2011 17:28 655 
קבלת חשבוניות
23/10/2011 15:16 656 
דרישת תשלום, למרות שהחברה פתחה את המכשיר לפני הזמן.
23/10/2011 13:15 657 
הונאה
23/10/2011 12:54 658 
חיוב על חבילת גלישה ללא אישור
23/10/2011 10:24 659 
ניתוק מיידי לקוח פרימיום
23/10/2011 09:35 660 
הבטחות לחוד וחיובים לחוד.. מחיבים אותי כבר כמה חודשים הרבה יותר
22/10/2011 23:06 661 
גניבה מחשבון הבנק אחרי התנתקות וגמר חשבון
20/10/2011 19:20 662 
טעויות חוזרות ונישנות בחשבונית
19/10/2011 16:34 663 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58 57 56 55 54 53 52  51  50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה