תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
פשוט שוד לאור יום
19/09/2011 23:48 729 
חיוב גבוה מהמסוכם
19/09/2011 19:52 730 
תשלומים מעבר למה שמגיע לחברה
19/09/2011 16:57 731 
הוראת קבע
16/09/2011 21:02 732 
הנדון: טעויות, לרעתי- הלקוחה, בחשבון טלפון סולולרי 054-7612276, במשך מספר חודשים וגביה עבור שירותים מיוחדים של חברת יוניסל, שלא בחרתי בה או בשירותיה.
16/09/2011 18:00 733 
הורדת כסף מחשבוני עבור שרות אינטרנט שביקשתי להוריד אותו.
16/09/2011 15:02 734 
הפסקת תשלום בהוראת קבע בעקבות הפרת אמון
16/09/2011 13:25 735 
אי עמידה בהסכם בנוגע להחזר בגין רכישת מכשיר
16/09/2011 11:25 736 
חיובים בגין ספק תוכן
16/09/2011 02:51 737 
שרות לקוי .חברת או 3 ימים מטרטים מפקיד לפקיד
15/09/2011 12:30 738 
חיוב שגוי- שוב
15/09/2011 09:52 739 
שירות גרוע ביותר של נציג החברה בשם פלביו מצוות אנרג'י
15/09/2011 01:36 740 
גביה לא הגיונית על שיחות בחול
14/09/2011 22:59 741 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59 58  57  56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה