תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי עמידה בהסכם שנקבע מול נציגת המכירות
08/09/2011 11:10 755 
שירות גרוע
08/09/2011 10:03 756 
אופן חיוב חודשי<
07/09/2011 16:29 757 
יחס מזלזל ואי קיום הסכם מול לקוח
07/09/2011 09:35 758 
הנדון: שירות לקוי והטעיית צרכן
06/09/2011 12:50 759 
קבלת טלפון חלופי עם תמונה של איבר מין גברי
06/09/2011 12:33 760 
אי עמידה בתנאי התקשרות
06/09/2011 00:23 761 
גביית כספים מיותרים מחשבוני
05/09/2011 14:12 762 
לא עומדים בהבטחות ומחייבים כפול
04/09/2011 21:53 763 
הטעיית צרכן
04/09/2011 15:32 764 
חוסר אחריות הטעיית הלקוח
04/09/2011 12:56 765 
שירות לקוחות או שמישהו יקח כבר אחריות
04/09/2011 11:03 766 
גביית יתר בניגוד לסיכום
04/09/2011 07:46 767 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60  59  58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה