תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חשבוניות מנופחות -לא לפי ההסכם
14/09/2011 11:07 742 
שירות גרוע ביותר במרכז השירות של אורנג'
13/09/2011 22:59 743 
חוסר אמינות מוחלט
13/09/2011 15:09 744 
חיוב עבור מספר שמעולם לא נוייד במשך שנה וחצי.
12/09/2011 21:58 745 
כפל חיוב - תכנית מנויים ותכנית חו"ל
12/09/2011 20:28 746 
טיפול מחריד.
12/09/2011 12:47 747 
חיוב בהוראת קבע
12/09/2011 11:40 748 
אי עמידה בהתחייבות מצד החברה
11/09/2011 21:26 749 
שקרים ואוגמת נפש, שירות לקוי, זלזול ואי לקיחת אחריות
11/09/2011 21:10 750 
שירות גרוע ויחס מזלזל בלקוחות
11/09/2011 20:55 751 
אי מתן טיפול הולם והטעית לקוח לנזק שניגרם למכשיר באשמת חברת אורנג"
11/09/2011 14:01 752 
טעות בשיוך לתוכנית
09/09/2011 20:19 753 
רמאות, זלזול וגניבת כסף על ידי אורנג'
09/09/2011 19:50 754 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 60 59  58  57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה