תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ניתוק משירות ונספחים
26/12/2011 13:49 534 
גביית קנס בגין מעבר מחברת אורנג'- פרטנר לחברת סלולאר אחרתb
26/12/2011 10:26 535 
חבילת דקות וגלישה
25/12/2011 19:24 536 
חיוב כספי בטעות ואי החזרתו
25/12/2011 12:28 537 
שירות
22/12/2011 11:56 538 
חיוב שגוי
21/12/2011 13:47 539 
בזבוז זמן, עוגמת נפש, גניבה
21/12/2011 06:44 540 
המתנה ארוכה לשירות
20/12/2011 07:30 541 
בעיות קליטה,זלזול של סוכן
19/12/2011 15:39 542 
שירות לקוי והטעיה באורנג
18/12/2011 21:33 543 
ניצול ופגיעה באמון הלקוח
18/12/2011 10:57 544 
נדידה לירדן
17/12/2011 22:45 545 
מניעת ביטול עסקת רכישת סלולר במסגרת 14 יום .
17/12/2011 11:29 546 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 44 43  42  41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה