תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שדרוג מכשיר והתחרטות
22/12/2006 10:19 3121 
מכתב שנשלח למנכל אורנג' עקב שירות גרוע ומזלזל מצד שירות הלקוחות.
18/12/2006 00:52 3122 
90% אותו מענה לתלונה
16/12/2006 20:49 3123 
תשלום מעבר לרשום במחירון
16/12/2006 20:04 3124 
בזיון, בושה, כנסו וראו!!!
09/12/2006 20:30 3125 
רמאות של אורנג' כלפי ציבור שלם
07/12/2006 21:02 3126 
המשך הסחבת מתלונה 14611
06/12/2006 20:18 3127 
מידע שקרי (הבטחה לא אמינה) לשדרוג פלאפון.
04/12/2006 09:51 3128 
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם!
01/12/2006 22:55 3129 
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם!
01/12/2006 15:36 3130 
שקר וכזב
30/11/2006 12:58 3131 
אין שום תגובה לתלונה שלי מתאריך 9/11 - עברו כבר 3 שבועות ויותר מ- 14 ימי עבודה!
30/11/2006 07:46 3132 
חיוב חשבון לקוי
29/11/2006 19:35 3133 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245 244 243 242  241  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3416) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1897) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה