תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ניתוק שני מכשירי v3
04/01/2007 18:58 3121 
שרות לקוי
04/01/2007 10:26 3122 
חיוב מיותר בחשבון
02/01/2007 15:11 3123 
הוספת חיובים בחשבון ללא כל ידיעה או הסכמת הלקוח
31/12/2006 22:51 3124 
תקלה חוזרת במכשיר שלא טופל רק אחרי מספר חודשים+ רמאות של מנהל הסניף
31/12/2006 16:36 3125 
רמאות בחשבון הכספי החודשי
31/12/2006 14:46 3126 
מכתב תלונה שנשלח למח' תלונות הציבור באורנג' ןלא קיבל מענה לאחר שבוע.
30/12/2006 11:33 3127 
שחיתות שלא נפתרה
28/12/2006 13:18 3128 
בינלאומי לא יודעים תעריפים
27/12/2006 14:17 3129 
אין עם מי לדבר <
25/12/2006 03:01 3130 
אין קליטה בתוך הבית כדיי לקבל או להוציא שיחות
24/12/2006 14:25 3131 
חיוב שגוי ובעקבותיו טרטור ומתן שירות לקוי טיפול שנמשך כמעט 8 חודשים וטרם נסגר הטיפול
24/12/2006 00:35 3132 
שדרוג מכשיר והתחרטות
22/12/2006 10:19 3133 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245 244 243 242  241  >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3428) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1909) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה