תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי תרטור
15/01/2007 16:32 3108 
מכשיר לא תקין ויחס מזלזל
14/01/2007 21:51 3109 
חתונה קטולית
11/01/2007 23:22 3110 
התעלמות טוטאלית<
11/01/2007 15:05 3111 
הטעייה
10/01/2007 17:03 3112 
ניתוק שני מכשירי v3
04/01/2007 18:58 3113 
שרות לקוי
04/01/2007 10:26 3114 
חיוב מיותר בחשבון
02/01/2007 15:11 3115 
הוספת חיובים בחשבון ללא כל ידיעה או הסכמת הלקוח
31/12/2006 22:51 3116 
תקלה חוזרת במכשיר שלא טופל רק אחרי מספר חודשים+ רמאות של מנהל הסניף
31/12/2006 16:36 3117 
רמאות בחשבון הכספי החודשי
31/12/2006 14:46 3118 
מכתב תלונה שנשלח למח' תלונות הציבור באורנג' ןלא קיבל מענה לאחר שבוע.
30/12/2006 11:33 3119 
שחיתות שלא נפתרה
28/12/2006 13:18 3120 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  240  239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3420) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1903) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה