תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
בינלאומי לא יודעים תעריפים
27/12/2006 14:17 3108 
אין עם מי לדבר <
25/12/2006 03:01 3109 
אין קליטה בתוך הבית כדיי לקבל או להוציא שיחות
24/12/2006 14:25 3110 
חיוב שגוי ובעקבותיו טרטור ומתן שירות לקוי טיפול שנמשך כמעט 8 חודשים וטרם נסגר הטיפול
24/12/2006 00:35 3111 
שדרוג מכשיר והתחרטות
22/12/2006 10:19 3112 
מכתב שנשלח למנכל אורנג' עקב שירות גרוע ומזלזל מצד שירות הלקוחות.
18/12/2006 00:52 3113 
90% אותו מענה לתלונה
16/12/2006 20:49 3114 
תשלום מעבר לרשום במחירון
16/12/2006 20:04 3115 
בזיון, בושה, כנסו וראו!!!
09/12/2006 20:30 3116 
רמאות של אורנג' כלפי ציבור שלם
07/12/2006 21:02 3117 
המשך הסחבת מתלונה 14611
06/12/2006 20:18 3118 
מידע שקרי (הבטחה לא אמינה) לשדרוג פלאפון.
04/12/2006 09:51 3119 
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם!
01/12/2006 22:55 3120 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  240  239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3407) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1887) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה