תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
הטעייה
10/01/2007 17:03 3108 
ניתוק שני מכשירי v3
04/01/2007 18:58 3109 
שרות לקוי
04/01/2007 10:26 3110 
חיוב מיותר בחשבון
02/01/2007 15:11 3111 
הוספת חיובים בחשבון ללא כל ידיעה או הסכמת הלקוח
31/12/2006 22:51 3112 
תקלה חוזרת במכשיר שלא טופל רק אחרי מספר חודשים+ רמאות של מנהל הסניף
31/12/2006 16:36 3113 
רמאות בחשבון הכספי החודשי
31/12/2006 14:46 3114 
מכתב תלונה שנשלח למח' תלונות הציבור באורנג' ןלא קיבל מענה לאחר שבוע.
30/12/2006 11:33 3115 
שחיתות שלא נפתרה
28/12/2006 13:18 3116 
בינלאומי לא יודעים תעריפים
27/12/2006 14:17 3117 
אין עם מי לדבר <
25/12/2006 03:01 3118 
אין קליטה בתוך הבית כדיי לקבל או להוציא שיחות
24/12/2006 14:25 3119 
חיוב שגוי ובעקבותיו טרטור ומתן שירות לקוי טיפול שנמשך כמעט 8 חודשים וטרם נסגר הטיפול
24/12/2006 00:35 3120 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  240  239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3416) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1897) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה